تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان یک دزدی آشکار از جیب معلمان است

  • کد خبر : 170733
  • 29 آبان 1395 - 2:49

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی گفت: فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان یک دزدی آشکار از جیب معلمان است نه وام و معوقه و متاسفانه این فساد پیگیری هم نمی‌شود و هیچ برخوردی با خاطیان انجام نشده است. مهدی عبدالملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به انتخاب دانش‌آشتیانی به عنوان…

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی گفت: فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان یک دزدی آشکار از جیب معلمان است نه وام و معوقه و متاسفانه این فساد پیگیری هم نمی‌شود و هیچ برخوردی با خاطیان انجام نشده است.

۳۳
مهدی عبدالملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به انتخاب دانش‌آشتیانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش متاسفانه در شرایطی قرار دارد که رنگ و لعاب سیاست گری‌ها و بازی‌های سیاسی مقدار زیادی از ظرفیت آن را هدف گرفته و اجازه سرمایه گذاری بر روی اهداف کلان آن را نمی‌دهد.

وی افزود: نفوذ عناصر فتنه و جناح‌های سیاسی در دستگاهی که بدون شک آینده انقلاب و اهداف تعیین شده برای آن در گرو این دستگاه است واقعا باعث تاسف و نگرانی است و همه امیدواریم که آقای آشتیانی برای مبارزه با این آفت رسوخ کرده در بدنه و مدیریت کلان آموزش و پرورش از هیچ تلاشی فرو گذار نکند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: متاسفانه اخیرا شاهد نفوذ تفکرات غربی در همه سطوح برنامه ریزی آموزش و پرورش هستیم که یک نمونه آن حذف شهید حسین فهمیده از کتب درسی بود و حذف این شهید یعنی حذف تمام ارزش‌ها و انسانیت از پیش چشم نسلی که آینده مهم و استراتژیکی در دست آنان است.

وی با بیا اینکه چه پروژه نفوذی تاثیرگذار تر و مخرب‌تر از نفوذ و استحاله فکری در آموزش و پرورش می‌تواند باشد؟ افزود: اتفاقاتی که در این دستگاه در حال رخ دادن است بسیار مخرب تر از ipc و fatf است اما هیچ نگاه عمیق و مطالبه گرانه‌ای در این مورد از جانب هیچ دستگاه نظارتی نمی‌بینیم.

عبدالملکی ادامه داد: سند ۰۲۰۲ یونسکو یعنی دروازه جهانی شدن برای آموزش و پرورش و اینکه افرادی را تربیت کنیم که در بستری از جهانی شدن غرب زده‌هایی به تمام معنا شوند و این یعنی همان استعمار فرانو و تربیت انسان‌هایی با اعمالشان منافع غرب را تامین کنند.

وی گفت: اتفاقی که برای صندوق ذخیره فرهنگیان افتاده یک دزدی آشکار از جیب معلمانی است که هیچ اقدامی برای رفاه آنها به صورت ملموس انجام نشده نه وام و معوقه و متاسفانه این فساد پیگیری هم نمی‌شود و هیچ برخوردی با خاطیان انجام نشده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری راه را برای آینده آموزش و پرورش روشن کرده‌اند اما در اجرای آن هیچ اقدامی نکرده‌ایم. مسلما مفاهیم آمده در سیاست‌های کلی ابلاغی تضمین کنده آموزش و پرورشی انسان‌ساز است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم وجود برخی موارد در کتب درسی گفت: بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب باید از مسئولان پرسید چرا اسناد لانه جاسوسی و موارد از این دست در متون درسی جایی ندارد؟

عبدالملکی تاکید کرد: ما در دانشگاه شهید رجایی ان‌شاءالله آماده میزبانی از وزیر آموزش و پرورش در روز ۱۶ آذر هستیم که با حضور خود هم ما را در پاسخ به ابهامات موجود و هم بیان برنامه‌های خود برای رفع این نقاط ضعف اساسی یاری کنند.

منبع : فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x