تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

فتح‌الله زاده: اگر هفت بازیکن استقلال نبودند کی روش در پرتغال بود نه ایران!/ با غار غار کلاغ‌ها تمرکز ملی پوشان به هم میخورد!

  • کد خبر : 18834
  • 12 بهمن 1392 - 7:03
فتح‌الله زاده: اگر هفت بازیکن استقلال نبودند کی روش در پرتغال بود نه ایران!/ با غار غار کلاغ‌ها تمرکز ملی پوشان به هم میخورد!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در جایگاه من نیست که پاسخ صحبت‌های سرمربی تیم ملی را بدهم، قلعه نویی در جایگاه سرمربی تیم استقلال باید پاسخ صحبت های کی روش را بدهد.

 

علی فتح‌الله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی کمال مهر در خصوص صحبت های کی روش گفت: در جایگاه من نیست که پاسخ صحبت‌های سرمربی تیم ملی را بدهم، قلعه نویی در جایگاه سرمربی تیم استقلال باید پاسخ صحبت های کی روش را بدهد.

وی درادامه افزود: عامل تمام ایم مصدومیت های بازیکنان بلند پروازی های کی روش و برگزاری فشرده مسابقات است.
کی‌روش باید بداند که ما یک باشگاه سی‌میلیونی هستیم ولی او دوست ندارد استقلال قهرمان شود، صحبت های امروز وی با برنامه انجام شده تا تمرکز بازیکنان استقلال و سپاهان را به هم بزند.

وی ادامه داد: نمی‌شود فراتر از قانون عمل کرد زیرا که هیچ جای دنیا سرمربیان تیم ملی چنین رفتاری را با باشگاه‌ها ندارند وکی‌روش از یک سال قبل روی اعصاب تمام باشگاه‌ها رفته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر هفت بازیکن استقلال نبودند الان کی روش باید در پرتغال بود نه ایران! کی روش دوست ندارد استقلال قهرمان شود.
وی ادامه داد: به نظر من هم جام جهانی اهمیت دارد و هم لیگ قهرمانان آسیا و هر یک اهمیت خود را دارند.
فتح الله زاده در خصوص صحبت های کی روش مبنی بر حمایت نشدن تیم ملی گفت: تاکنون سابقه نداشته که سرمربی تیم ملی تا این حد از سوی فدراسیون حمایت شود.
انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x