تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

فاصله داعش با مرز ایران چقدر است؟/سرانجام پرونده تدارکاتچی امیدها در اینچئون

  • کد خبر : 57758
  • 20 مهر 1393 - 7:38
فاصله داعش با مرز ایران چقدر است؟/سرانجام پرونده تدارکاتچی امیدها در اینچئون

خاوری را برمی‌گردانیم، پای دلالان به مسکن مهر باز شد،تانک تشریفاتی آمریکایی در تبریز،دستگیری مردی با وینچستر در تهران، نجات کوسه ۴.۵ تنی توسط نیروی دریایی سپاه و … از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
سراج: خاوری را برمی‌گردانیم
به گزارش فارس ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید براینکه پرونده بورسیه‌ها کامل شده گفت:‌ ما منتظر یک جلسه با مجلس هستیم تا نتیجه را اعلام کنیم.سراج در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار داشت:‌ کار روی این پرونده ادامه دارد و آخرین بار در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که وزیر نفت و دکتر جهانگیر حضور داشت تصمیماتی اتخاذ شد که اگر لازم باشد سخنگوی قوه قضاییه اعلام می‌کند.رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به آخرین وضعیت فساد ۳ هزار میلیاردی تصریح کرد: این موضوع در دست بررسی است ما اقداماتی را راجع‌به بازگرداندن خاوری کردیم ولی نمی‌‌شود رسانه‌ای کنیم. همیشه گفته‌ایم که خاوری را برمی‌‌گردانیم اما زمانش را نمی‌توانیم بگوییم.پای دلالان به مسکن مهر باز شد
به گزارش خانه ملت حامد قادرمزی با بیان این که آغاز خرید و فروش قانونی مسکن مهر منجر به افزایش روند عرضه و تقاضا در بازار مسکن مهر می شود ادامه داد: با اجرای این سیاست نرخ تورم در بازارمسکن به شکل بی رویه ای افزایش می یابد.عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان این که مسکن مهر حدود ۴۰ درصد از نیاز بازار مسکن کشور را تشکیل می دهد گفت: با رونق خرید و فروش مسکن مهر با توجه به این که صاحبان اصلی واحدهای مسکن مهر متقاضیان اصلی مسکن مهر نبودند اقشار پایین دستی جامعه و متقاضیان اصلی مسکن مهر در بازار متضرر می شوند.سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، ادامه داد: هرچند مسکن مهر بویژه در بخش روستایی توانست افراد بسیاری را صاحب‌خانه کند، اما این پروژه نتوانست سدی در برابر واسطه‌گری و دلال بازی در بازار مسکن بوجود آورد، چراکه به دلیل عدم نظارت‌های دولت در این بازار، طرح مسکن مهر نه‌تنها دلال بازی‌ها را متوقف نکرد، بلکه این امر را نیز تشدید کرده است.

فاصله داعش با مرز ایران چقدر است؟
به گزارش نسیم آنلاین،سردار احمدی مقدم گفت: در هیچ نقطه مرزی کشور نیروهای گروه تروریستی داعش حضور ندارند.فرمانده ناجا گفت: گروهک تروریستی داعش صدها کیلومتر با مرزهای ایران اسلامی فاصله دارد و فقط فاصله در مرز قصر شیرین با این گروهک ۴۰ کیلومتر است که ارتش عراق و نیروهای مردمی پیشرفت‌های خوبی در مقابله با آنها داشته‌اند.

تانک تشریفاتی آمریکایی در تبریز!+ عکس
نسخه ۲۰۱۵ کادیلاک Escalade معروف به نفربر یا تانک تشریفاتی مجهز به یک موتور ۶۲۰۰ سی‌سی هشت سیلندر Vشکل با ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت است. قیمت پایه این آمریکایی فقط ۷۲ هزار دلار است.

بازی فوتبال‌دستی دختران+ عکس
در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ورزشی

سرانجام پرونده تدارکاتچی امیدها در اینچئون
به گزارش فارس، تدارکاتچی تیم ملی امید فوتبال کشورمان در بازی‌های آسیایی که به دلیل به وجود آوردن مشکلاتی برای یکی از داوطلب‌های این بازی‌ها از این کشور ممنوع الخروج شده بود، پس از جریمه مالی ۴ هزار دلاری سرانجام از اینچئون اخراج شد.مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال این خبر را تأیید کرد.

دستگیری مردی با وینچستر در تهران
به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین اسماعیل‌زاده در این باره گفت: در ساعت ۲۰:۳۰ روز ششم مهرماه یک مورد گزارش تهدید و سرقت با اسلحه وینچستر در یکی از نمایشگاه‌های اتومبیل معروف تهران در منطقه عباس‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد.وی با بیان اینکه ماموران این یگان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور ماموران درمحل فردی به هویت عماد به ماموران گفت که هنگام حضور وی و چند تن دیگر در نمایشگاه، یک نفر تحت عنوان مشتری وارد مغازه شده و حدود نیم ساعتی را در داخل مغازه نشسته بود و هنگام ورود نیز یک کارتن بزرگ و کیفی را در دست داشت روبه‌روی در نمایشگاه گذاشته بود.رییس کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد با اشاره به اظهارات شاکی افزود: شاکی به ماموران گفت که پس از خارج شدن این مرد از مغازه، متوجه شدیم سوئیچ خودروی یک دستگاه بنز که بر روی میز نمایشگاه قرار داشت، مفقود شده است که پس از آن اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته کردیم که متوجه شدیم سوئیچ توسط همان فردی که به عنوان مشتری وارد مغازه شده بود به سرقت رفته است.اسماعیل‌زاده با بیان اینکه مالباختگان پس از این موضوع به دنبال این فرد در خیابان بهشتی رفته‌اند، افزود: این افراد پس از مدتی وی را در خیابان پیدا کرده و به داخل مغازه آورده بودند اما زمانی که نامبرده متوجه شده مالکان با ۱۱۰ تماس گرفته‌اند، به سمت کارتنی که به مغازه آورده و آن را در مقابل در نمایشگاه جا گذاشته بود رفت و با کشیدن یک قبضه اسلحه وینچستر به سوی افراد حاضر در نمایشگاه قصد فرار داشت.رییس کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد با اشاره به فرار متهم اظهار کرد: ماموران کلانتری اقدام به تعقیب وی کرده و سرانجام متهم را به هویت بهنام در خیابان اندیشه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.وی با بیان اینکه از متهم یک قبضه اسلحه وینچستر و ۱۷ عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
تشییع شهدای مرزبان سراوان+ تصاویر
مراسم تشییع شهدای مرزبان سراوان صبح امروز شنبه با حضور مردم زابل استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

خالکوبی جدید مسی+عکس
خالکوبی جدید پای لیونل مسی ، بازیکن بارسلونا در اردوی تیم ملی آرژانتین توجه رسانه ها را برانگیخت. مسی نام پسرش “تیاگو” را درون طرح یک قلب پشت پای چپ خود خالکوبی کرد.

نجات کوسه ۴.۵ تنی توسط نیروی دریایی سپاه
به گزارش سپاه نیوز، در پی درخواست کمک یکی از شناورها و لنج های صیادی از واحدهای گشت دریایی یگان ویژه نیروی دریایی سپاه مبنی بر اینکه یک حیوان غول پیکر در تور ماهیگیری این شناورها گرفتار شده و آنها را با خود می کشد و امکان آزادسازی تور و حیوان گرفتار شده وجود ندارد، واحد شناوری و غواصی این یگان به کمک شناورهای مددجو شتافتند.این کوسه چند متری که گفته می شود از نوع خاص خانواده کوسه ببری است، پس از گرفتار آمدن در تور ماهیگیری صیادان در حالی که زخمی هم شده بود، شناور صیادان را با خود می کشید که با کمک غواصان یگان ویژه و پس از اتصال به یدک کش این حیوان به اولین حوضچه در جزیره فارور انتقال داده شد و در آنجا با کمک جرثقیل، در حالی که قسمت اندام سر و آبشش ها در آب قرار داشت، باله و دم این حیوان از تور جدا و پس از مداوای قسمت های زخمی این حیوان توسط کارشناسان پزشکی نیروی دریایی سپاه آن را در آب های عمیق جزیره فارور رها کردند.

کنایه های سوشا مکانی به یک دروازه بان!
سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس که در تیمش باشگاهی خود هم شرایط پایدار و ثابتی ندارد، طی مصاحبه‌ای که با فارس انجام داده، گفته که برای به دست آوردن جایگاه در تیم ملی، می‌جنگد. او البته کنایه‌هایی در صحبت‌هایش دارد که مشخص نیست این کنایه‌ها، کدامیک از سه دروازه‌بان حاضر در اردوی پرتغال را نشانه رفته است.مکانی در بخشی از این مصاحبه گفته: «دوست داشتم همراه تیم ملی باشم اما نبودنم در این اردو پایان دنیا نیست هرچند که برای جایگاه خودم می‌جنگم که البته به جز جنگ در مرحله فنی باید فشارهای دیگر را تحمل کنم. من باید داخل زمین و بیرون از زمین برای جایگاهم در تیم ملی بجنگم اما امیدوارم جنگ فنی داخل زمین به جنگ بیرون زمین بچربد.»اینکه منظور مکانی کدام دروازه‌بان تیم ملی است، مشخص نیست. اما جالب اینجاست که او هنوز در باشگاه خود هم دروازه‌بان اصلی نیست چه برسد به اینکه بخواهد جزو سه دروازه‌بان برتر ایران باشد.

مدیرفیس‌بوک: صفحه دعوت زنان ایرانی به کشف حجاب محبوب من است
به گزارش فارس، این صفحه توسط مسیح علی نژاد روزنامه‌نگار فراری و همکار رسانه‌های ضد انقلاب راه‌اندازی شده و در آن از زنان و دختران ایرانی می‌خواهد با برداشتن روسری و تهیه عکس‌های هنجارشکنانه از خود به نبرد ارزش‌های اسلامی بروند.خانم سندبرگ که سه‌شنبه هفته قبل در کنفرانس قدرتمندترین زنان که از سوی مجله فورچون ترتیب داده شده بود، سخن می‌گفت مشاهده این صفحه در فیس بوک را یکی از بخش‌های محبوب شغل خود دانست.وی در این مورد گفت: این چیزی است که محرک من است و مطمئنم که این مساله در مورد بسیاری از زنان شگفت‌انگیز این اتاق هم صدق می‌کند. شما می‌خواهید تفاوت ایجاد کنید. این بدان معناست که کاری کنید که فرد دیگری زندگی بهتری داشته باشد. آنچه که من را عاشق فیس بوک می‌کند این است که ما به مردم مجالی برای رساندن صدایشان می‌دهیم.خانم سندبرگ سپس با هیجان از صفحه آزادی‌های یواشکی به عنوان صفحه محبوب خود در اینترنت نام برد و با استفاده از یک مترجم بخشی از نوشته‌های این سایت را در مورد تمایل یک زن ایرانی به کشف حجاب را قرائت کرد.

ابوبکر بغدادی در استان کرکوک دیده شد!
به گزارش تابناک، این منبع امنیتی که خواست نامش فاش نشود در مصاحبه با سومریه نیوز گفت: این اطلاعات حاکی از آن است که ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در مناطق جنوب غربی کرکوک حضور دارد و در این مناطق و استان صلاح الدین آمد و شد دارد.این منبع گفت: بغدادی در روستاهای مناطق مذکور دیده شده است که سوار بر خودرویی کوچک است و چهار خودروی نیز وی را همراهی می‌کنند.وی افزود: علت حضور بغدادی در این مناطق مشخص نشده است اما اطلاعاتی در خصوص تحرکات وی وجود دارد.از سوی دیگر یک منبع در پلیس استان صلاح الدین امروز تصریح کرد که در حمله با چهار خودروی بمب گذاری شده که توسط نیروهای داعش علیه پایگاه اسپایکر در شمال تکریت صورت گرفت دو سرباز کشته شدند.این منبع گفت: نیروهای امنیتی مستقر در اسپایکر پس از شلیک گلوله به خودروها توانستند با این حمله مقابله کنند که این اقدام آن‌ها به منفجر شدن این خودروها در خاکریز خارجی پایگاه انجامید.

لوکس‎سواری پسر قلعه‎نویی/عکس
به گزارش جام جم:  هوتن قلعه نویی که معمولا او را با اتومبیل های لوکس پدرش می شناسند در جدیدترین عکس خود در یکی از شبکه های اجتماعی تصویری در حال رانندگی منتشر کرده است.او در حالی پشت این اتومبیل گرانقیمت نشسته است که کسی نمی داند گواهینامه رانندگی دارد یا خیر. هوتن به تازگی ۱۸ ساله شده است.

انتهای پیام /

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x