تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

علت جدایی نکونام از استقلال چه بود؟!

  • کد خبر : 13726
  • 23 دی 1392 - 8:44
علت جدایی نکونام از استقلال چه بود؟!

پاسخ به دلیل جدایی هافبک میانی استقلال که با پیشنهاداتی از چهار کشور روبه رو است، همچنان مسئله اصلی این جدایی محسوب می شود

گروه ورزش کمال مهر؛  جواد نکونام پس از پروسه‌ای تقریبا ده روزه سرانجام دیروز پس از جلسه‌ای شش ساعته با حضور اکثریت مسئولان باشگاه استقلال رضایت نامه‌اش را دریافت کرد و از جمع آبی پوشان جدا شد. این هافبک ملی پوش استقلال که علیرضا منصوریان سابقا از او به عنوان اولین کاپیتان استقلالی تیم ملی در جام جهانی یاد کرده بود، نتوانست به کار با آبی پوشان ادامه دهد و دلیل جدایی این بازیکن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از گوشه و کنار اخبار ضد و نقیضی از دلیل جدایی کاپیتان تیم ملی شنیده میشود. از اختلاف با یکی از نزدیکان باشگاه استقلال تا خود سرمربی این تیم و اردوهای تیم ملی پس از ۲۰ فروردین و حتی عدم رعایت احترام مورد نظر این بازیکن در استقلال و … می‌توان دلایلی شمرد که از جدایی این بازیکن خبر می‌دهد.

پاسخ به این سوال که دلیل اصلی جدایی این بازیکن هرچه که هست شاید در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود. آنچه فعلا مشخص است، تناقض میان گفته‌های مسئولان استقلال است. علی نظری جویباری پس از جلسه شش ساعته نکونام ابتدا مدعی شد که نکونام گفته اگر رضایت نامه‌اش صادر نشود، حاضر است در خانه بنشیند و بازی نکند و تنها چند جمله جلوتر مدعی شده که نکونام گفته حاضر است بخاطر قلعه نویی در استقلال بازی کند. از همه عجیب‌تر آنجاست که نکونام در جمع خبرنگاران اظهار نظر نخست نظری جویباری را تکذیب کرده است.

کاپیتان تیم ملی در شرایطی از استقلال جدا می‌شود که از چهار کشور چین، قطر، ترکیه و کویت پیشنهاداتی دارد و در صورت پیوستن به یک باشگاه باید ۲۰ درصد از قراردادش را به استقلال بدهد. در پاسخ به این سوال که آیا استقلال از جدایی نکونام متضرر می شود یا نه، باید کمی صبر کرد. در وضعیت فعلی این بازیکن چیزی که مسلم است، این است که یک ابهام بزرگ در ماجرای او وجود دارد و باید با امیر قلعه نویی همکلام شویم و بگوییم که هنوز ما هم نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است.

تنها چیزی که در این ماجرا ثابت به نظر می‌رسد این است که بازی کردن نکونام در کویت و قطر هیچ فایده مثبتی برای او و نقش مهمش در تیم ملی نخواهد داشت و تنها به لحاظ مالی او و استقلال صاحب منفعتی می‌شوند که در قیاس منافع ملی، این پول ارزش چندانی نخواهد داشت.

منبع: دانا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x