تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

علاقه دارم که همه نیروهای انقلاب در یک جا جمع شوند/ از وحدت نیروهای انقلاب در هر شکلی حمایت می‌کنم

  • کد خبر : 175905
  • 28 دی 1395 - 15:31
علاقه دارم که همه نیروهای انقلاب در یک جا جمع شوند/ از وحدت نیروهای انقلاب در هر شکلی حمایت می‌کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ” اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به این جمع‌بندی برسند که شما کاندیدا باشید، علیرغم اعلام قبلی خود کاندیدا می‌شوید؟” گفت: من توصیه می‌کنم که به جمع‌بندی دیگری برسند و اشخاص دیگری را قبول کنند.

 «کمال مهر»؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ” اگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به این جمع‌بندی برسند که شما کاندیدا باشید، علیرغم اعلام قبلی خود کاندیدا می‌شوید؟” اظهار داشت: من توصیه می‌کنم که به جمع‌بندی دیگری برسند و اشخاص دیگری را قبول کنند.

وی در خصوص تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: من از وحدت نیروهای انقلاب در هر شکلی حمایت می‌کنم و علاقه دارم که همه نیروهای انقلاب در یک جا جمع شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: من عضو این جبهه نمی‌شوم، اعلام حمایت با عضویت در یک جبهه یا گروه متفاوت است و من عضو این جبهه نیستم، همیشه از وحدت نیروهای انقلاب استقبال کردم و اینبار هم از این وحدت نیروهای انقلابی استقبال می‌کنم.

به گزارش دانا؛ “جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” روز یکشنبه ۵ دی‌ماه با حضور ۱۰ نفر از چهره‌های انقلابی اعلام موجودیت کرد.

هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

تا کنون ۵۵۰ نفر از چهره‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از این جبهه حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/ نج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=175905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x