تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

عده ای منتظر هستند تا سفره ای پهن شود و بعد سراین سفره بنشینند/ دربرابر زیاده خواهی شهرداری کرج سکوت نکنید

  • کد خبر : 179542
  • 17 بهمن 1395 - 16:42
عده ای منتظر هستند تا سفره ای پهن شود و بعد سراین سفره بنشینند/ دربرابر زیاده خواهی شهرداری کرج سکوت نکنید

امام جمعه شهرستان فردیس در همایش جشن بزرگ اصناف و اقتصاد مقاومتیبه اقدامات توهین آمیزاخیر آمریکا اشاره کرد و افزود: عربده کشی های جدید امریکایی ها باید با مشت محکمی از ایران پاسخ داده شود.

IMG_7650

به نقل از کمال مهر، امام جمعه شهرستان فردیس در همایش جشن بزرگ اصناف و اقتصاد مقاومتی ضمن اشاره به نقش آمریکا در ناامنی منطقه خاورمیانه گفت: آمریکا در تلاش بود تا یک غده سرطانی دیگر را در شمال سوریه مستقر کند تا همیشه برای ایران و حکومت مرکزی سوریه منشا شرارت باشد.

وی درادامه به اقدامات توهین آمیزاخیر آمریکا اشاره کرد و افزود: عربده کشی های جدید امریکایی ها باید با مشت محکمی از ایران پاسخ داده شود، چرا که این روزها امریکا خط و نشان زیادی به بهانه آزمایش های موشکی برای ایران رسم کرده اند و ایران را تهدید کرده اند که حتی از بمب اتم هم استفاده خواهند کرد.

بنابراین مردم در روز ۲۲ بهمن بار دیگر در مقابل صهیونیست ها، زیاده خواهان ومتجاوزین امریکایی با سینه ستبر و قدی برافراشته در صحنه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام ایمانی درادامه به اقدام به هنگام مردم و مسئولین تاکید کرد و گفت: اگر به موقع عمل کنیم و به موقع وارد صحنه وعرصه شویم می توانیم کار خود را انجام دهیم اما اگر به موقع عمل نکنیم مانند کسانی خواهیم بود که پس از واقعه عاشورا قیام کردند وجزصرف امکانات و هزینه کاری از پیش نبردند.

امام جمعه شهرستان فردیس انقلاب اسلامی ایران را حاصل اقدام به موقع رهبر انقلاب اسلامی و پشتیبانی و حمایت به هنگام مردم دانست و اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی به خوبی می دانند که اگر رهبری نظام وارد صحنه شود و مردم او را حمایت کنند نمی توانند مقابل این سیل ایستادگی کند و برهمین اساس است که حکومت سعودی شیخ نمر را اعدام می کند ، شیخ زاکزاکی در نیجریه سرنوشت نامعلومی دارد و شیخ عیسی قاسم در بحرین در تنگنا قرار داده می شود.

امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه به برگزاری انتخابات مستقل شورای شهر فردیس گریزی زد و گفت: یکی از حساسترین شرایط فردیس امروز است، بعد از ۱۲ سال تلاش و همراهی مردم شهید پرور، این منطقه به شهرستان ارتقا یافت و چندین سال است که به دنبال استقلال شهرداری و شورای شهر فردیس هستیم ولی حمایت لازم را نمی بینیم.

وی درادامه افزود: پرونده شهرداری و شورای شهر فردیس هم اکنون در دیوان عالی کشور است و شهرداری کرج این پرونده را ارجاع داده و علیه دولت قبل شکایت کرده است که دولت قبل خلاف مقررات مجلس شهر یکپارچه کرج را دو قسمت تفکیک کرده و این خلاف قانون است وچون پول هم دارند و وکیل قوی هم گرفته اند ممکن است کاری که ما فکر می کنیم تا ۹۹ درصد پیش رفته است همان یک درصد باقی مانده هم به ما ضربه بزند.
حجت الاسلام ایمانی با انتقاد از سکوت نامزدهای انتخابات شورای شهر فردیس گفت:عده ای منتظر هستند تا سفره ای پهن شود و بعد سراین سفره بنشینند ولی امروز هیچ کار و اقدامی برای مسائل فردیس انجام نمی دهند.

وی هم چنین تصریح کرد: کاندیدای شورای شهر که در تمام جلسات حضور دارند و عکس می گیرند هیچ کاری انجام نمی دهند منتظرهستند تا این درخت به ثمر بنشیند وبعد استفاده کنند مطمئن باشند مردم در روز انتخابات از آنان سوال خواهند کرد که تا امروز کجا بودید؟ روزی که همه به دنبال حق و حقوق مردم شهر بودند چه قدمی برداشتید و باید پاسخگو باشند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: امروز از همه نامزدهای انتخابات شورای شهر می خواهم این لحظه را از دست ندهند به استانداری، شهرداری و وزارت کشور و هر نهادی که لازم است مراجعه کنند، تشکل هایی را تشکیل دهند و مصاحبه کنند و در برابر زیاده خواهی ها شهرداری کرج بایستند و موضوع ر ا از این تنگنا رها کنند و ما هم کمک شان می کنیم .

وی درپایان خاطر نشان کرد: اما اگر نامزدها امروز نشستند و تنها خود را برای انتخابات اماده کردند ما هم عارض خواهیم شد و نمی گذاریم این لقمه به راحتی از گلویشان پایین برود، ما از همه کمک می خواهیم تا در این ماجرا کمک کنند تا در اردیبهشت سال آینده انتخابات شورای شهر را همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فردیس برگزار کنیم .

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x