تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

عجیب‌ترین رسم ازدواج در دنیا را ببینید +تصاویر

  • کد خبر : 215956
  • 11 شهریور 1397 - 1:11
عجیب‌ترین رسم ازدواج در دنیا را ببینید +تصاویر

انتشار تصاویری عجیب در شبکه‌های اجتماعی از رسمی جدید از ازدواج در دنیا خبر می‌دهند.

به گزارش «کمال مهر» ازدواج پیوندی مقدس است و در اغلب نقاط دنیا با رسم و رسومی خاص انجام می‌شود و در سایر مذاهب به ویژه مذهب اسلام نسبت به آن تاکید شده است. اساس ازدواج بر پیوستن و یکی شدن زن و مرد به یکدیگر و برای رسیدن به تکامل است و البته در دنیای کنونی رسم و رسوم عجیب و غریبی از انواع ازدواج به چشم می‌خورد.

ازدواج همجنس گرایان با یکدیگر که ازدواج مردان با هم و همچنین ازدواج زنان با زنان را در بر می‌گیرد یکی از نمونه‌هایی است که سال‎ها از ترویج و انجام آن در کشورهای اروپایی و آمریکایی که مدعی تمدن و فرهنگ هستند می‌گذرد.

عجیب‌ترین رسم ازدواج در دنیا را ببینید + تصاویر

ازدواج با حیوانات نیز مدل دیگری است که غربی‌ها در باب کردن آن، باز هم مسئله احترام به سایر ایده‌ها و عقاید را عنوان کرده است و بر اساس این دیدگاه، هر نوع تفکری سزاوار احترام و پذیرش از طرف سایر افراد است.

جالب است بدانید «سولوگامی» یک رسم عجیب و جدید دیگری است که در آن افراد با خودشان ازدواج  کرده و برای خود جشن ازدواج می‌گیرند و دوستان و آشنایانشان را نیز به این جشن دعوت می‌کنند.

عجیب‌ترین رسم ازدواج در دنیا را ببینید + تصاویر

در این شیوه افراد رو به روی آینه می‌ایستند و پس از لحظاتی عاقد خطبه عقد را جاری کرده و سپس فرد با تماشای چهره خود در آینه، بله می‌گوید و به این شکل با خود ازدواج می‌کند.

عجیب‌ترین رسم ازدواج در دنیا را ببینید + تصاویر

برخی از روانشناسان و جامعه شناسان علت ازدواج افراد با خودشان را اختلال روحی و روانی خود شیفتگی و خود برتر بینی افراد برمی‌شمرند و این سبک از ازدواج در حال حاضر  بیشتر در کشورهای ژاپن، استرالیا، تایوان، انگلیس و ایالات‌متحده به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x