تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

عبدولی: تا المپیک در وزن ۷۱ کیلو گرم کشتی می گیرم/در جام یادگار با حداقل آمادگی کشتی گرفتم

  • کد خبر : 16948
  • 06 بهمن 1392 - 8:05
عبدولی: تا المپیک در وزن ۷۱ کیلو گرم کشتی می گیرم/در جام یادگار با حداقل آمادگی کشتی گرفتم

نفر نخست وزن ۷۵ کیلو گرم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام گفت:در مسابقات جهانی ۲۰۱۴و ۲۰۱۵ در وزن ۷۱ کیلو گرم کشتی خواهم گرفت.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی کمال مهر ضمن بیان این مطلب افزود:درست است در مسابقات جام یادگار امام در وزن ۷۵ کیلو گرم به میدان رفتم اما در مسابقات جهانی در این وزن کشتی نخواهم گرفت.
وی تصریح کرد:من کشتی گیر وزن ۶۶ کیلو گرم بودم و برای حضور در مسابقات جهانی اگر بخواهم در وزن ۷۵ کیلو گرم کشتی بگیرم به طور حتم با مشکل روبرو خواهم شد به همین دلیل در این مسابقات در وزن ۷۱ کیلو گرم کشتی می گیرم اما برای المپیک ۲۰۱۶ اگر افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشم در همین وزنی که در مسابقات جام یادگار کشتی گرفتم به میدان خواهم رفت.
دارنده مدال طلای جهان درباره سطح  کمی وکیفی  مسابقات جام یادگار امام امسال نیز اظهار داشت:واقعا فکر نمی کنم تا به حال به لحاظ فنی و نوع برگزاری، مسابقات جام یادگار در یک چنین سطحی برگزار شده باشد به همین دلیل از مسئولان فدراسیون کشتی تشکر ویژه دارم.
عبدولی در ادامه عنوان کرد:با توجه به شرایط تمرینی که داشتم برای حضور در مسابقات جام یادگار با ۵۰ درصد آمادگی شرکت کردم اما به لطف خدا سربلند از این میدان بیرون آمدم.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x