تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

عامل پخش تصاویر شخصی بهاره رهنما مشخص شد+عکس

  • کد خبر : 45103
  • 10 تیر 1393 - 12:58
عامل پخش تصاویر شخصی بهاره رهنما مشخص شد+عکس

چگونه پلیس می تواند در مواجهه با چنین دست عکسهایی که دور از شأن هنرمند کشورمان، توسط خود بازیگر در یک شبکه اجتماعی غیر قابل اطمینان منتشر می شود، از تهدیدهای پیش روی آن، حراست و مراقبت کند؟


به گزارش کمال مهر، به نقل از باشگاه خبرنگاران، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه با یک خبرگزاری با ابراز شگفتی از اینکه عکس شخصی‌اش زیر عنوان خاصی در یک سایت خبری منتشر شده است‌، از این موضوع اظهار گله کرده و از پلیس اینترنت خواسته است برای حفظ حرمت و امنیت افراد نظارت دقیق‌تری بر این موضوعات داشته باشد.
این بازیگر زن که تصویری با  پوششی نه چندان اسلامی از خودش را در صفحه شخصی اش در شبکه  اینستراگرام منتشر کرده بود با پرداختن دوباره به این موضوع با حالتی حق بجانب در صفحه فیس بوکش نوشته است که : “بر فرض یک عکس تکی از یک هنرپیشه زن در خانه اش جایی در اینتر نت موجود باشد یا اصلا لو رفته باشد که موردش کم هم نیست ، در خانه خودش بوده اهل و عیالش از او عکس انداخته اند در کوچه و بازار که کشف حجاب نکرده است !”

تصویری که خانم بازیگر اینگونه در موردش سخن می گوید بنابر اظهارات خودش در چند نوشته قبلی تر فیسبوکش، متعلق به زمانی است که ایشان قرار بوده به برای شرکت در سالگرد جشن ملی فرانسه در محل سفارت آن کشور  حضور بهم رساند ! و خودشان به حالت قابلیت مشاهده برای همگان  در صفحه فیس بوکشان منتشر کرده اند.

اما با بررسی بیشتر صفحه فعالیت بهاره رهنما در فیس بوک تصاویری که توسط خود ایشان  به صورت عمومی منتشر شده به نظر جالب نبوده و بسیار قابل نقد  است و اصلا به مواردی به قول خودشان چون لو رفتن و یا توسط خانواده و در محیط خانه گرفته شدن  هم نمی خورد!

و سوالی که در ذهن متبادر می شود آن است که  در مواجهه با چنین دست عکسهایی که  دور از شأن بازیگر و هنرمند کشورمان،  توسط خود بازیگر آن هم به صورت عمومی در یک شبکه اجتماعی غیر قابل اطمینان و پر از حفره های ضد امنیتی  منتشر می شود، چگونه ماموران پلیس می توانند از نقد و اخباری که خود افراد مشهور در ایجاد آن نقش اصلی را دارند جلوگیری کنند؟  وچگونه باید از عملکرد ایشان در چنین محیط هایی حمایت و دفاع کنند؟!
انتهای پیام

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=45103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x