تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

عامل آزار و اذیت حیوانات با کمک پلیس فتا دستگیر شد

  • کد خبر : 209342
  • 18 اسفند 1396 - 21:52

سرهنگ حسن کوره بلاغی از شناسایی فردی خبر داد که اقدام به آزار و اذیت و شکنجه حیوانات نموده و تصاویر آن ها را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

عامل آزار و اذیت حیوانات با کمک پلیس فتا دستگیر شدبه گزارش «کمال مهر»؛ سرهنگ حسن کوره بلاغی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر بیان کرد: با مراجعه نماینده حقوقی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه به این پلیس مبنی بر اینکه شخصی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویری از آزار و اذیت و شکنجه حیوانات نموده، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی صورت گرفته در شبکه اجتماعی مذکور فرد مورد نظر شناسایی و با دستور مقام قضایی به این پلیس احضار گردید.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در تحقیقات بعمل آمده از متهم و مشاهده مستندات جرم، متهم لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که صفحه مذکور متعلق به بنده بوده و تصاویر را خود به اشتراک گذاشتم.

وی ادامه داد: متهم مورد نظر جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی تصریح کرد: مطابق ماده ۱۰ قانون صید وشکار و ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی شکار غیر مجاز جرم بوده و برابر قانون برخورد خواهد شد. همچنین عاملین انتشار و به اشتراک گذاری اقدامات غیر قانونی در فضای مجازی شناسایی و به مراجع قانونی ارجاع داده خواهند شد.

وی در پایان از شهروندان درخواست نمود: در صورت مواجهه با موارد غیر قانونی در فضای مجازی آن را از طریق سایت این پلیس به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت ارتباطات مردمی به پلیس فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x