تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ظاهر متفاوت همسر بشار اسد بعد از شیمی‌درمانی +تصاویر

  • کد خبر : 216260
  • 15 مهر 1397 - 15:58
ظاهر متفاوت همسر بشار اسد بعد از شیمی‌درمانی +تصاویر

همسر بشار اسد بعد از شروع شیمی‌درمانی با ظاهری کاملاً متفاوت در برابر رسانه‌ها ظاهر شد.

ظاهر متفاوت همسر بشار اسد+ تصاویربه گزارش«کمال مهر»؛ “اسما اسد“، همسر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه تصاویری از خود در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که مربوط به نشست چند روز پیش وی بود.

بانوی اول سوریه در جلسه‌ای در خصوص تغییرات در روند فعالیت المپیاد علمی در سوریه حضور پیدا کرد اما در این نشست با ظاهری کاملاً متفاوت دیده شد. این تفاوت در ظاهر به دلیل شیمی‌درمانی وی برای درمان بیماری سرطان سینه بود که طرفدارانش را به شدت متأثر کرده بود.

بانوی اول سوریه به دلیل شیمی‌درمانی ناگزیر شده بود، سرش را با پارچه‌ای بپوشاند. گفتنی است؛ خبرگزاری رسمی سوریه پیشتر گزارش داده بود که اسما اسد مرحله اول درمان سرطان سینه خود را که خیلی زود متوجه آن شده بود، آغاز کرده است.

بسیاری از کاربران و طرفدارانش برای او آرزوی سلامتی کرده و گفتند باید این بیماری را شکست دهد. اسما دارای سه فرزند -دو پسر و یک دختر- است. فواز الاخرس، پدر او پزشک و جراح برجسته قلب در انگلیس و سحر عطری، مادرش یک دیپلمات سوری بازنشسته است.

اسما اسد معمولاً در نشست‌ها و فعالیت‌های اجتماعی از جمله دیدار با خانواده‌های قربانیان و زخمی‌های درگیری‌های سوریه یا در مراسم تقدیر از دانشجویان و بازدید از جمعیت‌ها حضور می‌یابد.

ظاهر متفاوت همسر بشار اسد+ تصاویر

ظاهر متفاوت همسر بشار اسد+ تصاویر

ظاهر متفاوت همسر بشار اسد+ تصاویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x