تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

طرح پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شد

  • کد خبر : 211092
  • 30 فروردین 1397 - 1:03

درحالیکه کمتر از ۲ ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقیمانده است، یکی از رسانه‌های خارجی از طرح پیراهن تیم ملی ایران رونمایی کرد.

به گزارشگروه ورزشی «کمال مهر»، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا وپرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدارش ۲۵ خرداد به مصاف شاگردان رنار برود.

فدراسیون فوتبال ایران، برای حضور تیم ملی در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با آدیداس، شرکت آلمانی توافق کرد تا این شرکت، لباس فوتبالیست های کشورمان را در جام جهانی تامین کند و نکته جالب این است که قرارداد با شرکت آلمانی اسپانسرینگ نیست و تجاری است اما تا کنون که کمتر از ۲ ماه تا آغاز مسابقات بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال باقی مانده است، هنوز از لباس شاگردان کی روش رونمایی نشده و احتمال دارد این اتفاق در دیدار دوستانه با ازبکستان رخ دهد.

البته طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و وزارت ورزش و جوانان، قرارداد سئول نشین ها با شرکت آدیداس تجاری است و ژرمن ها به فدراسیون فوتبال ۷۰ درصد تخفیف داده اند و تاج و دوستانش تلاش می کنند تا با فروش پیراهن تیم ملی در سراسر جهان، ۳۰ درصد دیگر قرارداد را به آدیداس بپردازند و همچنین به دلیل این قرارداد و شرایط فنی، دیگر یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی وجود نخواهد داشت.

بر همین اساس، یکی از رسانه های مطرح خارجی که کیت ( لباس ) های تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را رونمایی می کند، درباره لباس شاگردان کی روش نوشت: ” قرار است، پیراهن تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی در دیدار دوستانه با سوریه رونمایی شود. ( این دیدار به علت کمبود بازیکن و تعداد زیاد بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا لغو شد).

در این پیراهن قرار بود، طرحی روی پهلو قرار بگیرد ( یوز ) اما پس از اقداماتی، طرح سفید ساده مورد استفاده قرار گرفت و همچنین خط های قرمز روی ” یقه ” و برند آدیداس در کنار پیراهن قرار دارد.

با این اوصاف به نظر می رسد، پیراهن تیم ملی ساده است و شاید در رده بندی زیباترین لباس ها، در رده های پایین قرار بگیرد.
اکبر باقری

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x