تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

طراحی داخلی ۱۰ خودروی جدید

  • کد خبر : 13186
  • 21 دی 1392 - 8:52
طراحی داخلی ۱۰ خودروی جدید

در این مطلب در مورد طراحی های داخلی برخی از خودروها برایتان نوشته ایم. برخی از آنها بسیار شیک و برخی دیگر نوستالوژی دارند و بیننده را به سال های بسیار دور می کشانند.

کمال مهر: در این مطلب در مورد طراحی های داخلی برخی از خودروها برایتان نوشته ایم. برخی از آنها بسیار شیک و برخی دیگر نوستالوژی دارند و بیننده را به سال های بسیار دور می کشانند.

Audi A7

داشبورد بسیار شیک آئودی A7 از طراحی کلاسیک به سبک ژرمن ها فاصله گرفته است و فناوری های به‌روز و قابلیت های بسیاری در خود پنهان کرده است. از جمله ویژگی های این داشبورد باید به سیستم مسیریاب داخلی اشاره کرد که قابلیت برنامه دادن با لمس و نوشتن با انگشت روی صفحه نمایش لمسی خود را دارد.


Chevrolet Sonic

زیبایی جسورانه در اتومبیلی که خیلی هم گران‌قیمت نیست تنها توصیفی است که می توان از داشبورد شورولت سانیک داشت. طراحی این داشبورد را می توان الهام گرفته از طراحی موتور سیکلت دانست که پانل ابزاری دارد.


Chrysler 300

این داشبورد از چرم تهیه و ساخته شده است و همه ابزار و امکانات لازم برای سرنشینان خودروی لوکس و گران قیمت کرایسلر ۳۰۰ را دارد. چوبی که در برخی نواحی این داشبورد استفاده شده است بر زیبایی بیشتر آن افزوده است.


Dodge Dart

دوج دارت ۲۰۱۳، سدان جمع‌وجوری است که ثابت می کند یک ماشین کوچک و قیمتی نیز می تواند همه نشانه های شیک و لوکس بودن را داشته باشد. این داشبورد به طور کامل به رنگ مشکی است و با دیگر بخش های طراحی داخلی خودرو تناسب دارد. برای جذابیت بیشتر، از رگه های رنگ قرمز را داشبورد، دستگیره های در خوردو و حتی نخی که چرم صندلی ها با آن دوخته شده است، دیده می شود. این خودرو نمایشگر میراث ایتالیایی است و با ظرافت خاصی به جزئیات طراحی آن توجه شده است.


Hyundai Accent

سومین خودروی کوچک با قیمت مناسب این فهرست که داشبورد و طراحی داخلی بسیار زیبا و کاربردی دارد، هیوندای اکسنت است. داشبورد این ماشین به نظر بسیار ساده است و همچون خودروهای قدیمی نوری آبی‌رنگ برای جذابیت آن استفاده شده است. نوارها و تزئینات نقره ای رنگ اطراف ابزار داشبورد نیز طرحی کلاسیک را یادآوری می کند اما با ترکیب با دیگر بخش های اتاق خودرو، زیبا و نو به نظر می رسد.


Hyundai Azera

آزرا در واقع پاسخی دندان‌شکن به لکسوس ES 350 است که با مواد و کیفیت بسیار عالی ساخته شده است. طراحی داخلی و داشبورد این خودرو واقعا زیبا و ساده است و به معنای واقعی کلمه می توان واژه شیک را برای آن به کار برد. لوگوی هیوندای را می توانید روی فرمان خودرو ببینید و کلیدهایی که روی آن قرار گرفته اند بسیار ظریف و با سلیقه به صورت متقارن روبه روی هم قرار گرفته اند. این کلیدها فقط زیبایی ندارند و استفاده آنها نیز برای راننده آسان است.


Infiniti JX35

ترکیب کاملی از چرم، چوب و تزئینات آلومینیومی تشکیل دهنده داشبورد این خودروی SUV بزرگ است که ظرفیت ۷ سرنشین را دارد.


Land Rover Range Rover Evoque

یکی از خودروهای شاسی بلند زیبا که طراحی داخلی بسیار زیبایی نیز دارد، لندروور رنج روور ایووک است. این خودرو داشبورد زیبا با امکانات کاملی دارد که همه نیازهای سرنشینان را برآورده می کند.


Mazda CX-5

خودروی کراس‌اوور مزدا CX-5 طراحی داخلی و داشبورد ساده ای دارد. اما امکانات لازم برای سرنشینان در آن تعبیه شده است. این داشبورد با صندلی های چرم و تزئینات نقره ای جفت شده است و همه با هم تناسب دارند.


Volkswagen Beetle

داشبورد فولکس واگن بیتل ها به سبک قدیمی طراحی شده است و با نگاه به آن یاد سال های دور خواهید افتاد. در داشبورد مستطیلی، سیستمی همچون ضبط های قدیمی و رنگ مشکی آن دقیقا چیزی است که در ماشین های قدیمی شاهد آن بوده ایم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x