تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

طبق فرمایش رهبری «فتنه خط قرمز» نظام است/ آقای استاندار مشوق فتنه را «برکنار» و از مردم« عذرخواهی» کنید

  • کد خبر : 168956
  • 19 آبان 1395 - 16:11
طبق فرمایش رهبری «فتنه خط قرمز» نظام است/ آقای استاندار مشوق فتنه را «برکنار» و از مردم« عذرخواهی» کنید

امام جمعه مهرشهر : باید ابراز تاسف کنیم بخاطر رفتارهای شخص استاندار ؛ عذر اینکه من در این جلسه نبودم کافی نیست خوب اگر نبودید بعداً جبران کنید عذل کنید، مهره خطا کار اینچنی در استانداری البرز را برکنار کنید.

به گزارش گروه استانی «کمال مهر»؛ حجت الاسلام و المسلمین یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر در خصوص وقایع اخیر استاندری البرز در گفتگو با خبرنگار «کمال مهر» گفت: متاسفانه علی رغم اینکه  عنوان دولت تدبیر و امید  است و مشی آن ادعا می شود مشی اعتدالی است  شاهد اتفاقاتی هستیم که به روشنی گویایی این حقیقت است که دولت یک دولت جناحی و در چمبره فتنه گران است.

وی در ادامه افزود: حداقل در لایه های دوم و سوم دولت در بعضی از استانداری ها از جمله استانداری البرز ما این رگه ها را مشاهده میکنیم که لانه ای شده است برای برخی که اصرار دارند فتنه گران را نبش  قبر کنند و مرده های سیاسی که سران فتنه بودند و با فتنه گری نظام و کشور را تا مرز سقوط پیش بردند را احیای کنند و کوتله های سیاسی که متاسفانه در دولت بر مسندها تکیه زده‌اند.

رضایی در ادامه افزود: متاسفانه شاهد بودیم در جلسه نشست فصلی احزاب  کسی که مدیر کل سیاسی استانداری است حمایت می کند از کسی که اظهار میکند باید حصر شکسته بشود و دفاع میکند از فتنه گران  او هم می آید و جمله ای را اضافه میکند و در ماه صفر تبدیل میشود به مجلسی که شامیان بودند  همانند زمانی که کاروان اسرای کربلا وارد شام شدند و مواجه شدند با سوت و کف شامیان؛ دقیقاً در ماه صفر امسال هم همچین اتفاقی در استانداری البرز رخ داد .

وی افزود: بجای این که مدیرکل سیاسی این کار را محکوم کند و  جلسه را مدیریت کند خودش مشوقی می شود و این سوت و کف تکرار می شود و حتی شخصی متذکر شده ماه صفر است روز اول ماه است، باتمسخر می گوید این حرفا برای اول انقلاب بود!

امام جمعه مهرشهر با اشاره به اینکه باید اظهار تاسف کنیم از این وضعیتی که در این استان بوجود آمده تصریح کرد؛ باید ابراز تاسف کنیم بخاطر رفتارهای شخص خود استاندار این تقصیر متوجه شخص استاندار است که نظارت ندارد؛ عذر اینکه من در این جلسه نبودم کافی نیست خوب اگر نبودید  بعداً جبران کنید عذل کنید،  مهره خطا کار اینچنینی در استانداری البرز را برکنار کنید.

رضایی در ادامه تصریح کرد: ما امت حزب الله جان خود را هستی خود را فدای حضرت امام خامنه ای و این انقلاب می کنیم اگر در این کشور امنیتی است و مردم راحت زندگی می کنند و داعشی وجود ندراد به برکت وجود رهبر انقلاب است و  به فرموده ایشان فتنه خط قرمز نظام است و بشدت این اعمال محکوم است این رفتارها پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: استاندار باید از مردم و امت حزب الله و خانوده های شهدا و شهدای مدافع حرم عذرخواهی کند بخاطر اتفاقات غلطی که در این استانداری  رخ داده است.

امام جمعه مهرشهر با تاکید بر این موضوع که چطور بایدادعای مشی اعتدالی را با وجود چنین مهره هایی باور داشته باشیم افزود: در آستانه سفر ریس جمهور به البرز هستیم و اگر آقای ریس جمهور متوقع هستند  که مردم به استقبالشان بیایند  باید عنصر های نامطلوب از استانداری و سایر ادارات برچیده بشوند.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه امت حزب الله است که اظهار تنفر و انزجار بکنند و فریاد بزنند فتنه گران مرده های سیاسی هستند که نباید به هیچ وجه نبش قبر بشوند و بیرون بیایند اینها برای همیشه از صحنه انقلاب حذف شده اند نظام بر اینها ترحم کرد در حالی که  حکم اینها اعدام بود.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=168956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x