تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

صدها کیلومتر پای پیاده «فقط به عشق روح الله» آمده اند+عکس

  • کد خبر : 140415
  • 13 خرداد 1395 - 16:34
صدها کیلومتر پای پیاده «فقط به عشق روح الله» آمده اند+عکس

همزمان با ایام رحلت امام خمینی (ره) کاروان‌های پیاده روی از نقاط شمالی و غربی کشور به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) رهسپار شده اند.

به گزارش «کمال مهر»؛ همزمان با ایام رحلت امام خمینی (ره) کاروان‌های پیاده روی با طی کردن بیش از ۷۰۰کیلومتر از نقاط شمالی و غربی کشور به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) رهسپار شده اند.

این کاروان ها از روز دوشنبه دهم خرداد  از تبریز، ارومیه، اردبیل وارد استان البرز شده اند و امروز سیزدهم خرداد نیز کاروان هایی از شمال کشور لاهیجان و رشت و انزلی از البرز گذر کردند تا در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  در جوار  عاشقان حضرت روح الله بار دیگر با آرمانهای بلند آن امام تجدید میثاق نمایند.

این کاروان ها در کمالشهر کرج مورد استقبال مسئولین شهری و امام جمعه این شهرستان قرار گرفتند و همچنین در مهرشهر کرج در جوار آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) نیز مورد استقبال آستان مقدس و خادمان این بقعه متبرک قرار گرفتند.

گفتنی است از بعد از ظهر امروز کاروان های اتوبوس های زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) جهت زیارت آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) و اعزام به مراسم چهارده خرداد دراین بقعه توقف خواهند داشت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=140415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x