تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شکست«من و تو » از بهره برداری سیاسی از «کلاه قرمزی»

  • کد خبر : 30797
  • 03 فروردین 1393 - 3:08
شکست«من و تو » از بهره برداری سیاسی از «کلاه قرمزی»

شبکه مبتذل “من و تو” در اظهار نظری خنده دار اعلام کرده بود در صورت حذف این برنامه از رسانه ملی ، تمامی مردم ایران در اقدامی اعتراض آمیز به تماشای برنامه های شبکه های ماهواره ای روی خواهند آورد.

گروه فرهنگی «کمال مهر»؛ شبکه مبتذل “من و تو بعد از اقداماتش در پرداختن به مسائل غیر اخلاقی همچون همجنسگرایی ، اخبار روسپی ها و رقاصه های معلوم الحال ، به یکباره چنان نگران پخش نشدن برنامه کلاه قرمزی از رسانه ملی ایران و تبعات فرهنگی آن در جامعه شد که در اظهار نظری خنده دار پیش بینی کرد ،در صورت حذف این برنامه در نوروز امسال از رسانه ملی ایران ، تمامی ایرانیان به نشانه اعتراض به تماشای برنامه های شبکه های ماهواره ای روی خواهند آورد.

حالا که کلاه قرمزی در حال پخش از رسانه ملی است، دغدغه شبکه معلوم الحال “من و تو از این بابت پایان گرفت ، نگرانی این شبکه و دست اندرکارانشان از برخی موضوعاتی که ربطی به آنان پیدا نمیکند بسیار خنده دار است.

دست و پازدن های عاجزانه آنان برای ایجاد تقابل و تنش در داخل کشور، تنها عجز و غضب آنان را از اوضاع آرام داخلی و قوام نظام جمهوری اسلامی به نمایش میگذارد.

سال پیش که جیگر “الاغ برنامه کلاه قرمزی” موضوع داغ بی بی سی فارسی بود و حالا هم کلاه قرمزی و پسر عمه زا در شبکه مبتذل ” من و تو دستمایه بحث های سیاسی است.
خلاصه اینکه کلاه قرمزی محبوب با حضورش در رسانه ملی و شاد نمودن لحظه های عید تمام مردم ایران در همه سنین آفتابه ای پر از آب بر روی من وتویی ها گرفت.
تا ببینیم موضوع بعدی بحث دشمنان ملت اسلامی ایران برای چالشی نشان دادن رابطه مردم و حکومت و دولت چه خواهد بود.
منبع:تیتریک
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x