تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

شهادت ۴ تکنسین ایرانی در حمله داعش به کرکوک عراق

  • کد خبر : 166399
  • 30 مهر 1395 - 18:43
شهادت ۴ تکنسین ایرانی در حمله داعش به کرکوک عراق

در پی حمله عناصر گروه تروریستی داعش به نیروگاه برقی در شهر کرکوک عراق، دست‌کم ۱۶ نفر از جمله ۴ تکنسین ایرانی به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات عراقی روز جمعه اعلام کردند در یک حمله انتحاری در مقابل یک نیروگاه برق در شهر کرکوک دست‌کم ۱۶ نفر کشته شدند. در این حمله انتحاری، ۴ تکنسین ایرانی نیز به شهادت رسیدند. گروه تروریستی داعش مسئولیت هجوم انتحاری به ساختمان های دولتی در کرکوک را بر عهده گرفت.
شهردار الدبس در شمال غرب کرکوک، به خبرگزاری فرانسه گفت: این حمله به نیروگاه برق این شهر انجام شد که راه اندازی آن به شرکتی ایرانی واگذار شده است.
شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی نیز گزارش داد سه فرد مهاجم کمربند انفجاری خود را در نیروگاهی در کرکوک عراق منفجر کردند که بر اثر آن ۱۲ عراقی و چهار تکنسین ایرانی کشته شدند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از تسلط عناصر گروه داعش بر چند محله در جنوب شهر کرکوک عراق خبر داد و گفت اعضای این گروه به مرکز شهر کرکوک در شمال عراق حمله کردند و درگیری هایی بین آن‌ها و نیروهای پلیس عراقی، نزدیک ساختمان استانداری رخ داد. در این حال منابع وابسته به این گروه اعلام کردند داعش حملاتی انجام داده است. در این حملات ساختمان استانداری و اداره آموزش در مرکز این شهر هدف قرار گرفت و پس از این حملات، نیروهای ارتش عراق در چند منطقه مستقر شدند. عناصر تروریستی داعش در مسجد جامع غفران در جنوب کرکوک سنگر گرفته اند.

اولین تصاویر از محل شهادت ۴ ایرانی در کرکوک عراق

شهادت 4 ایرانی در حمله انتحاری کرکوک عراق
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=166399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x