تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

شرکت‌های هند، واردات نفت از ایران را به تعویق انداختند

  • کد خبر : 12575
  • 18 دی 1392 - 19:21
شرکت‌های هند، واردات نفت از ایران را به تعویق انداختند

“شرکت نفت هند” و دو شرکت پالایش نفت دولتی دیگر اعلام کردند از سرگیری خرید نفت خام از ایران را دست کم تا سه ماه دیگر به تعویق می‌اندازند. زیرا این شرکت‌های هندی نتوانسته‌اند نفت کش‌های خود را مجدداً تحت پوشش بیمه شرکت‌های بیمه اروپایی قرار دهند.

 

 

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهربه نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ «شرکت نفت هند» که قراردادی برای خرید روزانه ۲۴ هزار بشکه نفت خام از ایران در سال مالی منتهی به سی و یکم مارس دارد، پس از واردات نفت از ایران در نیمه نخست این سال مالی خرید نفت از ایران را متوقف کرد.
 
یک فرد آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت « شرکت نفت هند» که بزرگترین شرکت پالایش نفت این کشور به شمار می رود، خرید نفت از ایران را تا زمانی که مجدداً از خدمات بیمه ای شرکت های بیمه اروپایی بهره مند شود از سر نخواهد گرفت. 
 
اندرو باردوت، افسر اجرایی در « گروه بین الملل پی اند آی کلابز» با ارسال رایانامه ای اعلام کرد مقررات اروپا هنوز بازنویسی نشده است، بنابراین شرکت های بیمه اتکائی هنوز قادر نیستند شرکت های پالایش نفت هند را که از ایران محموله های نفتی وارد می کنند، تحت پوشش بیمه قرار دهند.
 
هند در هشت ماه نخست سال مالی که از اول آوریل آغاز شد، بالغ بر پنج میلیون و ۸۲۰ هزار تن نفت خام از ایران وارد کرد. واردات نفت خام هند از ایران در سال مالی قبل ۱۳ میلیون و ۱۴۰ هزار تن و در ۱۲ ماه منتهی به مارس ۲۰۱۲ ، ۱۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تن بود.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x