تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شرط عجیب برای تمدید قرارداد کارکنان سازمان انرژی اتمی

  • کد خبر : 25484
  • 08 اسفند 1392 - 13:39
شرط عجیب برای تمدید قرارداد کارکنان سازمان انرژی اتمی

معاونت امنیت سازمان انرژی اتمی متنی را تهیه و به ایشان ارائه کرده که کارکنان با امضای آن تغییرات و انتصابات جدید سازمان انرژی اتمی را به ریاست این سازمان تبریک می‌گویند.

به گزارش کمال مهر، سریال اتفاقات ناخوشایند سازمان انرژی اتمی و اخراج برخی مدیران و دانشمندان هسته ای کشورمان از این صنعت که استارت آن با اخراج دوستان و همکاران شهید احمدی روشن زده شد در هفته های گذشته به اخراج مدیر پروژه راه اندازی اولین زنجیره غنی سازی ۳.۵ و ۲۰ درصد رسید.

اخراجی که پس از دیدار صالحی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به میانجی گری زارعان، معاونت امنیت این سازمان انجام شد و باعث افزایش حجم انتقادات داخلی و بیرونی به این سازمان شد تا جایی که در هفته های اخیر نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و برخی مسئولین ارشد نظام به جمع منتقدین پیوستند و واکنش تندی نسبت به این اخراج ها نشان دادند.
حال در شرایطی که روزهای پایانی سال را می‌گذرانیم و کارکنان شرکت‌های سازمان در انتظار تعیین وضعیت همکاری در سال آینده و امضای قراردادهای جدیدشان هستند، معاونت امنیت سازمان انرژی اتمی متنی را تهیه و به ایشان ارائه کرده که کارکنان با امضای آن تغییرات و انتصابات جدید سازمان انرژی اتمی را به ریاست این سازمان تبریک می‌گویند، تبریکی که به نظر می‌رسد شرط تمدید قرارداد پرسنل صنعت هسته‌ای در سال جدید است.
اینکه این روند تا چه زمان و با چه اقدامات دیگری ادامه خواهد یافت، مسئله ای است که باید برای اطلاع از آن منتظر اقدامات عجیب دیگر سازمان انرژی اتمی ماند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x