تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

 شادمانی مردم ایران از پیروزی مقاومت+ تصاویر

  • کد خبر : 53256
  • 07 شهریور 1393 - 8:49
 شادمانی مردم ایران از پیروزی مقاومت+ تصاویر

پس از ۵۱ روز مقاومت مردم و جنبش های مردمی در نوار غزه علیه موشک‌های رژیم کودک کش اسرائیل، در نهایت این رژیم غاصب نتوانست باران موشکی مقاومت را تحمل کند و مجبور به قبول آتش بس شد.

به گزارش خبرنگار کمال مهر، پس از ۵۱ روز مقاومت مردم و جنبش های مردمی در نوار غزه علیه موشک‌های رژیم کودک کش اسرائیل، در نهایت این رژیم غاصب نتوانست باران موشکی مقاومت را تحمل کند و مجبور به قبول آتش بس شد.

در این میان حصر ۷ ساله غزه شکسته شد و خسارات زیادی به این رژیم وارد شد که مهمترین آنها فضاحت رژیم کودک کش در سطح جهانی بود که نشان داد یک قدرت پوچ و توخالی است.

همزمان با پیروزی مقاومت جشن های بزرگی در سراسر کشور برگزار شد که کارناوال پیروزی مقاومت در سراسر کشور ایران نیز برگزار شد.

 

کارناوال شادی پیروزی مقاومت در شهرکرد

به گزارش جهان بین نیوز پس از دو ماه جنگ‌افروزی رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا و غرب و سکوت کشورهای عربی روز گذشته مقاومت ملت فلسطین ماجراجویان صهیونیست را به ذلت واداشت که مردم ولایتمدار شهرکرد با پخش شیرینی و شربت این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین و همه گروه‌های مقاومت بویژه حماس و جهاد صمیمانه تبریک گفتند و خوشحالی خود را به همگان نشان دادند. رئیس بسیج مستضعفین کشور و برخی دیگر از مسئولان نظام نیز این پیروزی را به مردم غزه تبریک گفتند.

 

مردم شهید پرور ایلام به مناسبت پیروزی مقاومت در غزه علیه رژیم جنایت کار و کودک کش صهیونیستی کارناوال شادی به راه انداختند.

به گزارش اترک نیوز، شهروندان بجنوردی با حضور در خیابان ها و پخش شیرینی همگام با هم کیشان فلسطینی خود در نوار غزه و کرانه باختری، شادی خود را از آتش بس در نوار غزه نشان دادند.

به گزارش اترک نیوز ، این آتش بس که با هدف پایان دادن به ۵۰ روز درگیری و خونریزی در نوار غزه منعقد شد به یکی از شدیدترین مناقشه های اسرائیلی – فلسطینی در یک دهه گذشته پایان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ روز سه شنبه اعلام کرد که با رژیم صهیونیستی در باره برقراری آتش بس دراز مدت به منظور پایان دادن به تهاجم ۷ هفته ای ارتش این رژیم به غزه به توافق رسیده است.
حماس از این توافق به عنوان یک پیروزی برای مقاومت فلسطین، تجلیل و ستایش کرد.

 

 

 

 

جوانان گرگانی امروز از پیروزی مردم غزه اظهار شادمانی کرده و گفتند همیشه حق با مقاومت اسلامی بوده و جنایات صهیونیست ها را محکوم کردند.

Picture-001

به گزارش هرمز، به شکرانه پیروزی مردم غزه در برابر جنایات و نسل کشی رژیم نامشروع صهیونیسم، مردم هرمزگان در باران گرمای ۵۰ درجه، پیروزی حق علیه باطل را جشن گرفتند.

به گزارش مرآت نیوز به شکرانه پیروزی مردم غزه در برابر جنایات و نسل کشی رژیم نامشروع صهیونیسم،جوانان سمنانی با را انداختن کارناوال شادی، پیروزی حق علیه باطل را جشن گرفتند.

 

 

 

این آتش بس که با هدف پایان دادن به ۵۰ روز درگیری و خونریزی در نوار غزه منعقد شد به یکی از شدیدترین مناقشه های اسرائیلی – فلسطینی در یک دهه گذشته پایان داد.

 

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ روز سه شنبه اعلام کرد که با رژیم صهیونیستی در باره برقراری آتش بس دراز مدت به منظور پایان دادن به تهاجم ۷ هفته ای ارتش این رژیم به غزه به توافق رسیده است.
حماس از این توافق به عنوان یک پیروزی برای مقاومت فلسطین، تجلیل و ستایش کرد.

 

 

 

 

 

به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، کارناوال موتوری و جشن پیروزی در میدان کوثر کرمان برگزار شد.

پرچم-ها
نور
موتور-سوار

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x