تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

سید حسن نصرالله: ایرانِ محاصره شده در چشم ترامپ بزرگتر از کشورهای عربی است که دو هفته بیشتر بدون آمریکا دوام نمی‌آورند

  • کد خبر : 216453
  • 20 مهر 1397 - 23:17
سید حسن نصرالله: ایرانِ محاصره شده در چشم ترامپ بزرگتر از کشورهای عربی است که دو هفته بیشتر بدون آمریکا دوام نمی‌آورند

دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود مادر شهید عماد مغنیه به ایراد سخنرانی پرداخت.

سخنرانی سید حسن نصرالله در نکوداشت مادر شهید عماد مغنیهبه گزارش گروه بین الملل«کمال مهر:» به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سید حسن نصرالله — دبیرکل حزب الله لبنان — در مراسم یادبودی که این حزب برای آمنه محمود سلامه، مادر شهید عماد مغنیه — از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان — برگزار کرده بود گفت أم عماد فرمانده ای استثنائی برای مقاومت تربیت کرد و شخصیت وی را شکل داد و در تصمیمات سرنوشت سازی که وی اتخاذ می کرد مشارکت داشت.

دبیر کل حزب الله افزود: وی بخصوص در سال های اخیر در همه فعالیت های ما مشارکت داشت و این کار را حتی پس از شهادت عماد مغنیه ادامه داد و بیماری و کسالت و سن و سال بالا هم وی را از ادامه این مسیر بازنداشت. وی فعالیت های خود را ادامه راه فرزندان شهیدش می دانست.

حسن نصرالله از نقش أم عماد در مقاومت سخن گفت و تاکید کرد وی در فعالیت های موسساتی و سازمان یافته مقاومت نقش مهمی داشت. أم عماد توانست انسان هایی مجاهد و مقاوم و ثابت قدم تربیت کند. ایشان همه فرزندان خود را تقدیم کرد و نه تنها به رضای خداوند راضی بود بلکه به این امر افتخار هم می کرد و بر همین اساس الگویی برای همه ما اعم از زنان و مردان بخصوص مادران و در درجه اول مادران شهداست.

دبیر کل حزب الله افزود: ترامپ بارها اعلام کرده است اگر حمایت آمریکا نبود عربستان وجود نداشت. آمریکا به دنبال دوشیدن عربستان است و به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا دولت دزدان و غارت کننده ملت ها است. ایران محاصره شده در چشم ترامپ عظیم است ولی کشورهای عربی خلیج فارس و خاورمیانه در برابر چشم او در بهترین شرایط نمی‌تواند دو هفته بیشتر دوام بیاورند. می‌توان گفت بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی، در مقابل حمایت آمریکا از آن‌ها به این کشور جزیه می‌دهند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: برقراری صلح در یمن دور از انتظار نیست و فرصت استقرار صلح برای کشورهای درگیر وجود دارد.

وی افزود: مسئولیت ما نیست که به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سلاح مقاومت و امکانات آن پاسخ دهیم. اینکه به هر موضوعی که نتانیاهو مطرح می نماید واکنش نشان دهیم اشتباه است. هدف نتانیاهو از انتشار تصاویر هوایی از اماکن ادعایی ذخیره تسلیحات مقاومت، ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x