تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

سیب زمینی ارزان شد

  • کد خبر : 35710
  • 04 اردیبهشت 1393 - 9:47

مهاجران پیش بینی کرد که حدود ۲۰ روز دیگر با ورود سیب زمینی گرگان قیمت این محصول در میدان میوه و تره بار به کمتر از ۱۰۰۰ تومان برسد.

به گزارش کمال مهر: رئیس اتحادیه فروشندگان میدان میوه و تره بار گفت که با ورود سیب زمینی دزفول به بازار، قیمت هر کیلوگرم این محصول در میدان میوه و تره بار بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان رسیده است.

حسین مهاجران روز چهارشنبه در گفت و گوییا افزود: این در حالیست که طی یک تا دو هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در میادین میوه و تره بار بین ۲۲۰۰ تومان تا ۲۴۰۰ تومان و در خرده فروشی ها ۳۵۰۰ تومان بوده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی جیرفت ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان و سیب زمینی دزفول نیز با قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان در میدان میوه و تره بار عرضه می شود.

مهاجران پیش بینی کرد که حدود ۲۰ روز دیگر با ورود سیب زمینی گرگان قیمت این محصول در میدان میوه و تره بار به کمتر از ۱۰۰۰ تومان برسد.

وی در خصوص ورود سیب زمینی پاکستانی به بازار مصرف کشور نیز گفت: ورود سیب زمینی پاکستانی در بازار خریداری ندارد، چرا که سیب زمینی نو وارد بازار شده است و دیگر کسی این محصول وارداتی را با قیمت ۲۵۰۰ تومان خریداری نمی کند.

مهاجران اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلوگرم پیاز شیری بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان و پیاز طلایی ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان، هندوانه ۴۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان، گوجه فرنگی بین ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان و بادمجان مینابی بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و ملون بین ۶۰۰ تا ۲ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.

وی همچنین قیمت هر کیلوگرم خیار را بین ۶۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان، سیب درختی را بین ۱۵۰۰تا چهار هزار تومان، پرتقال بین ۴۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، کیوی ۲ هزار تا ۳۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار اعلام کرد.

رییس اتحادیه فروشندگان میدان میوه و تره بار در خصوص نرخ میوه های نوبرانه نیز گفت: هم اکنون قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز درختی ساوه و گرمسار ۱۸ هزار تومان و گوجه سبز کاشان هشت هزار تومان، توت فرنگی کرج ۱۶ هزار تومان و توت فرنگی جیرفت هشت هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.

مهاجران قیمت هر کیلوگرم موز در میادین میوه و تره بار را بین ۳۲۰۰ تومان تا ۴۸۰۰ تومان اعلام کرد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x