تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سوتی “من و تو” درباره وضعیت شهر ایذه +فیلم

  • کد خبر : 207854
  • 12 دی 1396 - 11:24

در پی اعتراضات اخیر برخی افراد فرصت‌طلب، شبکه ضدانقلاب من و تو از فرصت سوء استفاده و ادعای مضحکی را درباره سقوط شهر ایذه مطرح کرد.

ادعای مضحک من و تو درباره سقوط ایذه + فیلمبه گزارش «کمال مهر»؛ طی چند روز گذشته به بهانه گرانی، در برخی استان‌ها، تجمعاتی صورت گرفت. مردم به خیابان‌ها آمدند و شعارهایی در خصوص مطالبات خود سر دادند.

در این میان برخی فرصت طلب، اوضاع را مناسب دیدند و به موج سواری پرداختند. آنها به جمع مردم آمدند و با سر دادن شعارهای ضد انقلابی سعی در ایجاد ناامنی و آشوب داشتند.

شهر ایذه خوزستان نیز یکی از اهداف آشوبگران بود، آنها از تجمع تعدادی جوان در میدان مرکزی شهر سوءاستفاده و تلاش کردند تا با بزرگنمایی  آن، فضا را متشنج جلوه دهند. این موضوع بهانه‌ای شد تا برخی کانال‌های معاند با انتشار تصاویری از این تجمعات، به شایعه سقوط این شهر دامن بزنند؛ شایعه‌ای که بلافاصله توسط فرماندار ایذه تکذیب شد. در همین راستا  شبکه ضد انقلاب من و تو نیز از فرصت بهره برده و دست به انتشار این شایعه زد و با ادعای ورود نیروهای سپاه برای باز پس‌گیری ایذه از راه دریایی هرچه بیشتر خود را مضحکه کرد، گویا «من و تو» چندان هم به جغرافیای ایران مشرف نیست چرا که این شهر اصلا هیچ راهی به دریا ندارد.

ویدئوی زیر بخشی از ادعای مضحک این شبکه درباره سقوط شهر ایذه و تسخیر مجدد آن به دست نیروهای سپاه است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x