تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

سند جعلی مخالفان دوحه: امیر قطر آماده فرار به تهران است!

  • کد خبر : 192579
  • 16 خرداد 1396 - 10:20

با بالا گرفتن جنون سیاسی در منطقه، مخالفان قطری سندی جعلی منتشر کردند که در آن ادعا می‌شود تمیم بن حمد آماده فرار به تهران است.

سند جعلی مخالفان دوحه: امیر قطر آماده فرار به تهران است!به گزارش گروه بین‌الملل «کمال مهر» به نقل از پایگاه اینترنتی الیوم السابع، مخالفان قطری سندی جعلی منتشر کرده‌اند که در آن ادعا می‌شود تمیم بن حمد، امیر قطر،  با هواپیمای اختصاصی آماده فرار به تهران است.

الیوم السابع در مطلبی نوشت: نیروهای مخالف حکومت قطر سندی منتشر کرده‌اند که در آن نشان داده می‌شود تمیم بن حمد امیر قطر آماده است تا پس از انزوای منطقه‌ای و عربی خود که به سبب اتخاذ سیاست‌های تخریبی و حمایت از «سازمان‌های تروریستی» در سوریه و لیبی و عراق دامن‌گیر این کشور شده است، با هواپیمای اختصاصی به ایران بگریزد.
در این سند ادعایی -که حساب توییتری مخالفان حکومت قطر آن را منتشر کرده است- پیامی خطاب به دیوان امیر قطر وجود دارد که از هواپیمایی آمریکایی سخن می‌گوید که در صورت وقوع اتفاقات اضطراری آماده است تمیم را از کشور خارج کند و در پی آن وی واحدی مسکونی در تهران خریداری کند.
لازم به ذکر است این ادعا در پی قطع روابط دیپلماتیک چند کشور عربی با دوحه مطرح می‌شود.
تنش بین قطر و کشورهای حاشیه خلیج فارس در پی بیان اظهاراتی منتسب به امیر این کشور در حمایت از ایران و حزب‌الله افزایش یافت و از آن زمان به بعد رو به وخامت گذاشت.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x