تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سفر کاری-تفریحی آقای وزیر به سمرقند و بخارا با هزینه بیت المال و هواپیمای اختصاصی/ بازدید از تمدن ازبکستان مهم تر از حل مسئله کامیون داران شد!+تصاویر

  • کد خبر : 212982
  • 11 خرداد 1397 - 5:52
سفر کاری-تفریحی آقای وزیر به سمرقند و بخارا با هزینه بیت المال و هواپیمای اختصاصی/ بازدید از تمدن ازبکستان مهم تر از حل مسئله کامیون داران شد!+تصاویر

در شرایط فعلی دلار، آقای وزیر همراه با تیم ۲۰ نفره خود با یک هواپیمای اختصاصی به کشور ازبکستان رفته است. این در حالی است که به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم از ایران به ازبکستان، سفر عباس آخوندی به ازبکستان با یک هواپیمای اجاره ای صورت گرفته است.

 

به گزارش «کمال مهر»؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشور در شرایطی که این روزها فضای کشور در گیر افزایش شدید نرخ دلار و همچنین بحران مسئله اعتراضات کامیون داران به خواسته های صنفی است، در ماه مبارک رمضان طی یک سفر ۴ روزه راهی کشور ازبکستان شد.

 

در این سفر که همسر آقای وزیر و چند تن از نمایندگان مجلس نیز حضور دارند، روز گذشته ملاقات و گفت‌وگو با مسئولان بخش حمل‌ونقل و ساختمان جمهوری ازبکستان و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری در این بخش ها در دستور کار قرار گرفت.

 

نکته جالب توجه نیز اینجاست که سفر ۴ روزه آخوندی به ازبکستان فقط یک روز کاری بوده و ۳ روز دیگر سفر قرار است به تفریح و بازدید از اماکن تاریخی سمرقند و بخارا صرف شود. تا جایی که پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی نیز در این باره نوشته است: آخوندی در جریان این سفر از شهر تاشکند، حوزه تمدن شهری سمرقند و بخارا و امکانات فنی و زیرساخت ریلی شهر ترمذ در مرز افغانستان بازدید به عمل خواهد آورد.

 

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در شرایطی در راس هیاتی متشکل از نمایندگان مجلس و مسئولان بخش حمل‌‌ونقل کشور وارد فرودگاه تاشکند، پایتخت جمهوری ازبکستان شد که همسر وی نیز در این سفر با آقای وزیر همراه بود.

 

نکته عجیب تر ماجرا اینجاست که در شرایط فعلی دلار، آقای وزیر همراه با تیم ۲۰ نفره خود با یک هواپیمای اختصاصی به کشور ازبکستان رفته است. این در حالی است که به دلیل عدم وجود پرواز مستقیم از ایران به ازبکستان، سفر عباس آخوندی به ازبکستان با یک هواپیمای اجاره ای صورت گرفته است.

 

آخوندی در این سفر ۴ روزه، در روز اول به دیدار با برخی مقامات کشور ازبکستان پرداخته و ۳ روز دیگر را در شهرهای سمرقند و بخارا به تفریح و بازدید از اماکن تاریخی ازبکستان می پردازد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x