تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سر داعش را در الانبار خواهیم کوبید/آغاز مرحله آخر مبارزه با گروه‌های تروریستی

  • کد خبر : 16554
  • 04 بهمن 1392 - 20:35
سر داعش را در الانبار خواهیم کوبید/آغاز مرحله آخر مبارزه با گروه‌های تروریستی

شیخ عشایر «البو ذیاب» استان الانبار با اشاره به اینکه ارتش عراق آخرین مرحله عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی داعش و القاعده را در این استان آغاز کرده، تاکید کرد که سر القاعده و داعش را در الانبار خواهیم کوبید.

 

خبرگزاری فارس: سر داعش را در الانبار خواهیم کوبید/آغاز مرحله آخر مبارزه با گروه‌های تروریستی

شیخ «محمد الهایس»، رئیس شورای حمایت و پشتیبانی از استان الانبار و شیخ عشایر «البو ذیاب» این استان در بغداد تصریح کرد: ارتش عراق آخرین مرحله عملیات امنیتی خود علیه گروه‌های تروریستی داعش و وابسته به القاعده را در این استان آغاز کرده است.

الهایس با اشاره به اینکه فرزندان عراق و عشایر شرافتمند الانبار در کنار نیروهای پلیس و ارتش در حال مبارزه علیه گروه‌های تروریستی در این استان هستند، گفت: سر داعش و القاعده را در الانبار خواهیم کوبید.

وی افزود: از زمان آغاز عملیات الانبار مناطق بسیاری را در الانبار از عناصر مسلح پاکسازی کردیم و نیروهای امنیتی وارد شهر الملعب شده‌اند، اوضاع در مناطق مختلف این استان طبیعی است.

الهایس در پایان تاکید کرد که ما به عملیات خود در مبارزه با گروه‌های تروریستی در کنار نیروهای پلیس و ارتش ادامه می‌دهیم و تنها از آنها دستور می‌گیریم و براساس دستورات آنها عمل می‌کنیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x