تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ستاره مشهور فوتسال چگونه درگیر قتل ناخواسته شد؟

  • کد خبر : 205222
  • 03 آبان 1396 - 1:03

اردیبهشت ماه امسال فوتسالیست مطرح پشت فرمان نشست تا سرنوشتش از توپ و تور به میله های زندان ختم شود.

ماجرای فوتبالیستی که قاتل شدبه گزارش گروه ورزشی«کمال مهر» فوتسالیست معروف آن شب اگر می دانست حادثه ای به این تلخی در راه است هیچگاه پایش را روی پدال گاز نمی فشرد و امروز شاهد در خواست قصاص از سوی خانواده داغ دیده نبود .

اردیبهشت عجب ثانیه هایی دارد، آن هم  مسیر از عرش تا فرش با یک اشتباه و…

تصادف با مأمور نیروی انتظامی بازیکن مشهور فوتسال را اسیر یک قتل ناخواسته کرد که هنوز در مورد چگونگی وضعیت راننده در زمان حادثه نظر قطعی اعلام نشده است.

اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند و بازیکن مطرح فوتسال ایران این روزها برای دادن تاوان اشتباهش ثانیه شماری می کند، آن هم به قیمت هر ثانیه یک سال…

شب گذشته در برنامه نود در مورد این موضوع با رئیس کمیته اخلاق صحبت شد و راز های پشت پرده این تصادف از زبان تورک اعلام شد.

رئیس کمیته اخلاق معتقد است: خانواده مقتول در مورد اینکه ضارب در زمان تصادف حالت عادی نداشته است یا خیر ابهاماتی دارند و مدعی هستند این تصادف در حالتی رخ داده که الکل خون این فوتسالیست نشان می دهد وی در حالت عادی نبوده است.

طرح این موضوع محملی بود برای باز کردن پرونده ورود به مسائل شخصی بازیکنان فوتبال و یکی از دلایل احراز صلاحیت کمیته اخلاق در رسیدگی به مسائل و مشکلات اخلاقی فوتبالیست ها تلقی شد.

همیشه پشت یک حادثه یک اشتباه پنهان است و این موضوع می تواند برای هر فردی رخ دهد ، افراد عادی، فوتبالیست ، هنرمند و غیره تفاوتی ندارد اما اینکه چه اشتباهی پشت این حادثه باشد گاهی دست خودمان است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x