تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سبک خاص مردم کره جنوبی برای ابراز علاقه به کیم جونگ اون +فیلم

  • کد خبر : 213556
  • 21 خرداد 1397 - 4:58

پس از برقراری ارتباط صمیمانه میان کیم جونگ اون و مون جائه، رهبر کره شمالی از محبوبیت چشمگیری در کره جنوبی برخوردار شده است.

شیوه جالب مردم کره جنوبی برای ابراز علاقه به «کیم جونگ اون»+فیلمبه گزارش «کمال مهر»، با تغییرات مثبتی که به تازگی در روابط رهبران دو کره صورت گرفته، “کیم جونگ اون” میان مردم کره جنوبی بسیار محبوب شده است. یکی از مصداق‌های بارز این موضوع، کافی شاپی تحت عنوان”«In & Out» در جئونجوی کره جنوبی است که به اقدام بسیار جالبی در این زمینه دست زده است.

در این کافی شاپ علاقه به رهبر کره شمالی موج می زند زیرا مشتریان این امکان را دارند که روی محتوای فنجان سفارشی خود تصویری از کیم جونگ اون و رهبر خود را کنار هم داشته باشند؛ عکسی که یادآور دیدار تاریخی رهبران دو کره است. جالب تر اینکه حتی مشتریان در صورت تمایل می توانند تصویر خود را نیز در کنار عکس آقای «اون» داشته باشند.

گفتننی است طبق بررسی ها و با توجه به نتیجه نظرسنجی موسسه گالوپ محبوبیت رهبر کره شمالی در میان مردم تحت امر “مون جائه” در کره جنوبی از ۱۰% به ۳۱% افزایش داشته است، همچنین نگاهی به نتیجه نظر سنجی این موسسه در ماه آوریل نیز از تغییر نظر مثبت ۶۵% پاسخ دهندگان درباره کیم جونگ اون نسبت به قبل خبر می دهد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x