تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

زنانی که رقیب انتخاباتی پوتین می‌شوند+ تصاویر

  • کد خبر : 200711
  • 19 شهریور 1396 - 17:24

دمیتری پسکوف سخنگوی پوتین گزارش روزنامه ودوموستی را تکذیب و اعلام کرد کرملین هیچ لیستی از نامزدهای زن یا مرد را به عنوان رقبای تزیینی پوتین در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، تهیه نکرده است.

به گزارش گروه  وبگردی«کمال مهر»؛ کاخ کرملین لیستی از رقیبان احتمالی و مطلوب ولادیمیر پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی تدارک دیده است که در میان آنها نام هفت زن دیده می شود.

روزنامه “ودوموستی” چاپ مسکو با انتشار گزارشی نوشت: کرملین دوست دارد چند زن را به عنوان رقیب پوتین در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری روسیه بگمارد که به انتخابات سال آینده روسیه تنوع داده و نمادی از زنان مدرن روسیه را به نمایش بگذارد.

بر اساس این گزارش، از میان این زنان ۳ زن از دومین حزب بزرگ دومای روسیه و نیز یک مجری مشهور ۳۵ ساله تلویزیون ” تی ان تی” روسیه دیده می شود.

نام ” کسنیا سوبچاک” روزنامه نگار ۳۵ ساله و مجری معروف یک برنامه پربیننده شبکه تلویزیونی ” تی ان تی” روسیه در بین هفت زنی است که گفته می شود کرملین آنها را برای رقابت با پوتین مطلوب یافته است.

 


کسنیا سوبچاک

 

با وجود این شایعات، سوبچاک در صفحه اینستاگرام خود درباره گزارش های مربوط به احتمال نامزدی اش در انتخابات آتی ریاست جمهوری نوشت: من نمی دانم چه کسانی در تصمیم گیران بالای کشور درباره نامزدی من صحبت کرده اند، اما من سال هاست که سیاست را تعقیب کرده ام و تنها به یک تشخیص درباره آن رسیده ام؛ سیاست امروز شما آقایان یک لکه ننگ است.”

از میان دیگر نام هایی که در لیست ادعایی روزنامه ” ودوموستی” وجود دارد می توان به نام هایی چون ” ناتالیا ولیکایا” رییس اتحادیه سوسیال دموکرات زنان، “ ایرینا ولینتز” رییس کمیته ملی والدین و نیز ” ایرینا پتلیِوا” عضو شورای مرکزی حزب روسیه واحد است.

 


ناتالیا ولیکایا

گفتنی است آخرین باری که یک زن در انتخابات ریاست جمهوری روسیه نامزد شد در سال ۲۰۰۴ بود که ” ایرینا خاکامادا” معاون سابق رییس دومای روسیه بود که تنها موفق به جذب نزدیک به ۴ درصد آرا شد. در سال ۲۰۰۰ نیز یک زن در انتخابات شرکت کرد. ” الا پامفیلوا” که هم اینک عضو کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه است در سال ۲۰۰۰ تنها موفق به کسب ۱ درصد آرا شد.

نتایج نظر سنجی ها نشان می دهد ولادیمیر پوتین همچنان با فاصله ای بالا نسبت به دیگر رقبای احتمالی محبوب ترین سیاستمدار و دولتمرد روسیه است. همچنین نتایج نظر سنجی ها نشان می دهد مردم روسیه تا ۱۵ سال آینده تمایلی به انتخاب یک زن به عنوان رییس جمهور ندارند و تا ۱۵ سال آتی تنها ۳۳ درصد روس ها یک زن را مناسب کسب جایگاه ریاست جمهوری می دانند.

دمیتری پسکوف“سخنگوی پوتین گزارش روزنامه ودوموستی را تکذیب و اعلام کرد کرملین هیچ لیستی از نامزدهای زن یا مرد را به عنوان رقبای تزیینی پوتین در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، تهیه نکرده است.

 


ایرینا ولینتز

منبع:فرادید

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=200711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x