تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

زمان توزیع فاز دوم سبد کالایی دولت

  • کد خبر : 24099
  • 30 بهمن 1392 - 13:10
زمان توزیع فاز دوم سبد کالایی دولت

توزیع سبد کالا در مرحله دوم از نیمه اول اسفند ماه آغاز می‌شود.

کمال مهر: توزیع سبد کالا در مرحله دوم از نیمه اول اسفند ماه آغاز می‌شود.

قرار بود سبد کالایی در سال جاری طی دو مرحله بین مشمولان توزیع شود که توزیع سبد کالا درمرحله اول رو به اتمام است.

برهمین اساس یک مقام مسوول در وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا از آغاز مرحله دوم توزیع سبد کالا خبر داد و گفت: البته مشمولانی که تاکنون سبد کالایی خود را دریافت نکرده‌اند می توانند آن را در مرحله دوم دریافت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه تعداد از مشمولان دریافت سبد کالا سبد خود را در مرحله اول دریافت نکرده‌اند، گفت: البته هنوز مرحله اول به اتمام نرسیده است ولی براساس آمارهای تقریبی این رقم در حدود چهار میلیون نفر است.

این مقام مسوول در ادامه از ارائه لیست جدید مشمولین سبد کالا از سوی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی به وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: براساس این لیست حدود پنج میلیون مشمول جدید در مرحله دوم به دریافت کنندگان سبد کالا افزوده می‌شود.

توزیع سبد کالا از ۱۳ بهمن ماه آغاز شده است و کالاهای آن در مرحله اول عبارتند از ۱۰ کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و یک شانه تخم مرغ یا ۲۴ عدد تخم مرغ بسته بندی شده.

در مرحله اول توزیع سبد کالایی برخی از مشمولان موفق به دریافت سبد کالایی خود نشده اند که این افراد می‌توانند سبد کالای خود را در مرحله دوم دریافت کنند.

همچنین به دلیل برخی اعتراض‌ها مبنی بر محدود بودن جامعه هدف، دولت وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی را مامور کرد که سبد کالایی در مرحله دوم به تمام مشمولان قانون کار اختصاص یابد و همچنین شرط حقوق دریافتی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان نیز حذف شود.

خبرگزاری ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x