تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

زمان آن رسیده روزشمار نابودی اسرائیل را در تقویم‌ها درج کنیم

  • کد خبر : 210824
  • 25 فروردین 1397 - 1:56
زمان آن رسیده روزشمار نابودی اسرائیل را در تقویم‌ها درج کنیم

امیر حیدری گفت:‌ مسئولان کم‌خرد عربستانی‌ فکر می‌کنند که اگر کشورشان را به زرادخانه تبدیل کنند می‌تواند برایشان امنیت بیاورد.

زمان آن رسیده روزشمار نابودی اسرائیل را در تقویم‌ها درج کنیمبه گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز  تهران  (۲۴ فروردین) ضمن تبریک عید مبعث، گفت: بنده در ارتشی مشغول هستم که با نور امامت امت روشن است،‌ ارتشی که اعتقاد دارد مطیع محض ولایت و فرماندهی معظم کل قوا است، ارتشی که مزین به ولایت‌مداری و ولایت‌محوری است؛ بر همین اساس روز ۲۹ فرودین روز تولد ارتش انقلابی را به همرزمان و فرماندهی معظم کل قوا و خانواده معظم شهدا تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه ارتش انقلابی و ولایی در روز ۲۹ فروردین با رهبریت امام خمینی (ره) جان جدید و روح تازه گرفت اظهار کرد: این ارتش با مقابله با قائله‌هایی که اصل انقلاب را نشانه گرفته بودند، به ولی امر مسلمین پاسخ متقابل و ولایت‌مدارانه داد که نمونه آن حضور در ۸ سال جنگ تحمیلی است.

حیدری تصریح کرد: ارتش و نیروی زمینی ۴۸ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد که ۴۶ هزار تن از آن‌ها شهدای نیروی زمینی ارتش هستند و امروز در آسمان ارتش ۴۸ هزار ستاره نورانی خودنمایی می‌کنند که ما در راه ولایتمداری راه را گم نکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: تشابه ارتش در ۲۹ فروردین آن‌ سال‌ها و امروز آن است که آن روزها دشمنان انقلاب بازوی توانمند نگهداری از انقلاب را ارتش می دانستند، لذا نوک پیمان هجمه ناجوانمردانه خود را به سوی ارتش نشانه رفتند، اما با رهبریت امام (ره) ارتش ماند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اقتدار امروز ما را در وحدت بین ارتش، سپاه پاسداران و تولید تجهیزات و تسلیحات بومی شده می‌دانند، لذا بخشی از اقتدار نظامی که توان تسلیحاتی و موشکی ما هست را نشانه رفته‌اند.

حیدری با اشاره به اینکه امروز به فضل خدا و با رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح به یک بلوغ و نشاط الهی رسیده‌اند ادامه داد: روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم‌های خود در حال درج کردن هستیم و گذشت آن زمانی که ما را تهدید می‌کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح امروز دارای ویژگی ولایت مداری و ولایت محوری، قطع وابستگی مطلق به تمامی دنیا هستند و روی پای خود ایستاده اند.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد کشوری هستیم که در منطقه‌ای بی‌ثبات، با ثبات ترین و محکم‌ترین کشوری است که در مقابل زیاده طلبی‌های استکبار جهانی ایستاده‌ است.

حیدری تصریح کرد: مسئولان کم خرد عربستان احساس می‌کنند اگر کشورشان را به یک زراتخانه تبدیل کنند، می‌تواند برای آنها امنیت ایجاد شود، اما زهی خیال باطل.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: امروز نظام و نیروهای مسلح از اقتدار بی نظیری بهره‌مند هستند که این اقتدار همانند یک مثلثی است که یک رأس آن را نقش بی نظیر رهبری، رأس دیگر آن را نقش مهم و بصیرت مردم و رأس دیگر را حضور و اقتدار نیروهای مسلح تشکیل می دهد.

انتهای پیام /

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x