تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

رونالدو : متقاعد شده ام که نتایج داخل زمین تعیین نمی شوند!

  • کد خبر : 31083
  • 05 فروردین 1393 - 8:41
رونالدو : متقاعد شده ام که نتایج داخل زمین تعیین نمی شوند!

رونالدو در پایان بازی در حالیکه بسیار عصبانی به نظر می رسید پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و اظهارات جنجال بر انگیزی را بیان داشت .باید ببینیم این اظهارات برای وی تا چه اندازه دردسرساز خواهند شد.

 

به گزارشکمال مهر- کریستیانو رونالدو عنوان داشت :از عملکرد داور بازی شوکه هستم و معتقدم هماهنگی خوبی بین داوران برقرار نبود.حرفهای زیادی برای گفتن دارم.می خواهم بگویم که خیلی ها نمی خواهند که ما قهرمان لالیگا شویم. ۵ سال است که اینجا هستم و دیگر متقاعد شده ام که همه نتایج در داخل زمین تعیین نمی شوند.مردم دنبال جواب سوالات خود هستند و در مورد تصمیمات داوری مشکوک هستند.طرفداران ما امروز عالی بودند.آنها بخوبی درک کردند که تیم تلاش خود را انجام داد اما همیشه خوب بازی کردن کافی نیست. وقتی داوری به این بدی باشد کاری از دست کسی ساخته نیست.اتفاق خاصی نیفتاده . یک بازی را باختیم و همچنان از بارسا بالاتر هستیم.شک ندارم که قهرمان لالیگا خواهیم شد.هدفی جز این نداریم. وی افزود : از زمانیکه به مادرید امده ام ندیده ام که داوری به نفع ما بوده باشد.هر سال همینطور بوده است.

foton

 

رونالدوی عصبانی ادامه داد: بارها به خودم گفته ام که تا کی باید داخل زمین تلاش کنیم وقتی نتایج خارج از زمین تعیین می شوند؟ رئال بزرگترین باشگاه جهان است بدون کوچکترین تردیدی ! همین بزرگی باعث می شود که مخالفان زیادی داشته باشی که چشم دیدن موفقیتهایت را نداشته باشند.مردم خوب می دانند که اگر بارسا این بازی را می باخت همه چیز برایش تمام شده بود. خیلی غمگینم چون نه شانس داشتیم و نه داور! ماینکو اشتباهات زیادی داشت و به هیچ وجه در سطح این بازی نبود. در مورد پنالتی خودم هم اشتباه داشت چونکه خارج از محوطه بود. به هرحال زندگی ادامه دارد !

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x