تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

روزنامه ترکیه‌ای: سناتور مک‌کین و سازمان سیا نقش اصلی را در ناآرامی‌های ایران بر عهده دارند

  • کد خبر : 207851
  • 12 دی 1396 - 11:23

روزنامه «ینی شفق» ترکیه در گزارشی نوشت سناتور ضدایرانی کنگره و همچنین سازمان جاسوسی آمریکا در ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نقشی بسیار فعال دارند.

روزنامه ترکیه‌ای: سناتور مک‌کین و سازمان سیا نقش اصلی را در ناآرامی‌های ایران بر عهده دارندبه گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛  روزنامه ینی شفق نزدیک به دولت ترکیه نوشت جان مک‌کین، سناتور حزب جمهوری‌خواه و رئیس کمیته نیرو‌های مسلح سنای آمریکا و سازمان سیا نقش اصلی را در ناآرامی‌های اخیر در ایران بر عهده دارند.

ینی شفق در پایگاه اینترنتی خود تصریح کرده است: وزارت دفاع آمریکا طرح ایجاد کابوس در سال ۲۰۱۸ میلادی را از ایران آغاز کرد.

این روزنامه افزود: کاخ سفید مصرّانه از این اعتراضات حمایت می‌کند. در ناآرامی‌های ایران علاوه بر سلطنت‌طلبان، جان مک‌کین که در وقایع سوریه هم نقش مهمی داشت، و سازمان سیا  نقش اصلی را بر عهده دارند.

گفتنی است سناتور «جان مک‌کین» بلافاصله پس از شروع اغتشاشات اخیر در ایران با صدور بیانیه‌ای رسما از این ناآرامی‌ها حمایت کرد.

وی که به سرطان مغز مبتلاست، سابقه دیدار با سرکرده گروهک تروریستی منافقین و شرکت در ضیافت‌های آنها را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x