تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رقم پیشنهادی استقلال به تیام مشخص شد

  • کد خبر : 212702
  • 06 خرداد 1397 - 0:52
رقم پیشنهادی استقلال به تیام مشخص شد

اختلاف قیمت استقلال و تیام، مشکل اساسی تمدید قرارداد مهاجم سنگالی است.

به گزارش  گروه ورزشی «کمال مهر»؛ استقلالى‌ها هنگام مذاکره با مدیر برنامه هاى تیام رقمى را به عنوان مبلغ ثابت پیشنهاد داده اند که این مبلغ با بند‌هایی در صورت موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر و نقش تیام در این موفقیت‌ها افزایش خواهد یافت.

مدیران باشگاه استقلال برای هر مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر، جام حذفی، در صورت برتری مقابل السد و صعود به مرحله بعد، صعود از نیمه نهایی و رسیدن به فینال پاداش هایى را براى تیام در نظر گرفتند.

البته قبول این پاداش‌ها شاید براى تیام خوب باشد، اما اگر استقلال نتواند به مرحله بعدى صعود کند تمام بند‌های افزایشی قرار داد تیام حذف مى شود و در نهایت او مى ماند و رقم ابتدایى قرارداد که حدود ۶٠٠ هزار دلار است.

تیام در مذاکرات خود علاوه بر پاداش خواهان یک میلیون دلار به صورت جداگانه شده و این در حالى است که استقلالى‌ها با پاداش هاى غیر ضمانتى سقف قرارداد او را به یک میلیون خواهند رساند و جداگانه رقمى را پرداخت نمى کنند.

با وجود افزایش قرارداد تیام از سوی باشگاه استقلال‌نسبت به فصل گذشته این بازیکن که دوباره در استقلال احیا شد ،رقمی را پیشنهاد داد که در توان هیچکدام از باشگاه های ایرانی نیست و در چارچوب سقف مالی باشگاه های ایرانی نمی گنجد.

البته تیام به خوبی می داند بازیکنان کناری او در استقلال عامل موفقیت او هستند و شاید در کویت دوباره تیام روند رو به رشد فعلی را نداشته باشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x