تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

رفتار جالب یک کشیش هنگام پخش اذان/شیک‌پوش‌ترین زنان تاریخ/اصلاح‌طلبان و مصادره چهره‌های اصولگرا/شهر زیبایی‌های طبیعت+تصاویر

  • کد خبر : 47408
  • 24 تیر 1393 - 19:32
رفتار جالب یک کشیش هنگام پخش اذان/شیک‌پوش‌ترین زنان تاریخ/اصلاح‌طلبان و مصادره چهره‌های اصولگرا/شهر زیبایی‌های طبیعت+تصاویر

از آموزش زندگی متفاوت به سبک یک مبارز به کودکان تا پوسترسازی وبلاگ‌نویسان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی» این هفته.

ارسال به دوستان

خبرگزاری فارس: رفتار جالب یک کشیش هنگام پخش اذان/شیک‌پوش‌ترین زنان تاریخ/اصلاح‌طلبان و مصادره چهره‌های اصولگرا/شهر زیبایی‌های طبیعت+تصاویر

کمال مهر

سفر به شهر زیبایی‌های طبیعت+تصاویر

وبلاگ دران سفری داشته است به ماسال و شاندرمن، شما را نیز دعوت کرده است، با تصاویری زیبا و جذاب، با هم در این سفر همراه می‌شویم: «شاندرمن» این دیار ناشناخته را «شهر زیبایی‌های طبیعت» نام نهاده‌اند؛ از هر کران که به تماشایش بنشینی زیبایی‌هایش جلوه‌گر و چشم‌نواز است.

ادامه مطلب

طرح ساده‌ من می‌خواهد بگوید: «تو مظلومی»

همزمان با کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، کاربران ایرانی با طراحی پوستر و انتشار آن سعی کرده‌اند پاسخی به اقدامات ضدبشری استکبار جهانی بدهند.

ادامه مطلب

کودکانی که با سلاح سنگ زاده شده‌اند

زندگی متفاوت به سبک یک مبارز، آن هم از کودکی، وبلاگ تنافضات ذهنی از کودکانی متفاوت نوشت: هنوز مشت‌هایش توان گرفتن سنگ را نداشت که پدرش گفت: امروز می‌خواهم تو را به وسط صحنه جنگِ سنگ و موشک ببرم، امروز که آسمان فلسطین غبار آلود است.

ادامه مطلب

یک غزه و یک دنیا دروغ!

وبلاگ آهستان از ترفند همیشگی صهیونیست‌ها برای اقدامات ضدبشری‌ نوشت: از جنایات اسرائیل را سیاست دفاعی می‌نامند، دفاعی که پیش از حمله طرف مقابل آغاز شده؛ اسمش را هم می‌گذارند دفاع پیشگیرانه! به همین سادگی.

ادامه مطلب

پوستر/اصلاح‌طلبان و مصادره چهره‌های اصولگرا

وبلاگ تلخندک با طراحی پوستری آورد: مصادره چهره‌های اصولگرا از سوی اصلاح‌طلبان یکی از رفتارهای ثابت این جریان سیاسی است.

ادامه مطلب

رساله من می‌گوید امسال روزه‌ام را می‌گیرم!

شهید «علی زاده‌دباغ» چند ساعت قبل از شهادت جمله‌ای گفت که در یاد رفیق‌اش مانده است، وبلاگ بنگروز از این یادآوری نوشت: شب اول ماه مبارک رمضان بود؛ گفتم که ای کاش در این چنین شبی در شهر بودیم و می‌توانستیم روزه بگیریم، علی با لبخندی که همیشه بر لب داشت رو به من کرد و گفت: «رساله من می‌گوید امسال روزه‌ام را می‌گیرم و به ثوابش هم نائل می‌شوم».

ادامه مطلب

آبرسان ما یک پسر بچه بود!

وبلاگ رهسپار قدیمی نیز یادی کرده است از روزهایی که مرد نبرد بودن سن و سال نمی‌شناخت: نوجوان ۱۵ ساله‌ای در تدارکات لشکر خدمت می‌کرد به نام حسنی که مسئولیت آبرسانی را به عهده داشت؛ یک روز یکی از رانندگان تانکرهای بزرگ آب با عصبانیت فریاد می‌زد: این حسنی کجاست؟! باید امروز او را بکشم! با کامیون او را زیر می‌کنم.

ادامه مطلب

 شیک‌پوش و مدرن‌ترین زنان تاریخ

به نظر شما مدرن‌ترین زنان تاریخ چگونه لباس می‌پوشند؟ وبلاگ عقل کل در پاسخ به این پرسش نوشت: انواع پوشش و مدهای لباس که در جامعه رواج پیدا می‌کند با نگاه شیک و مدرن بودن مورد استقبال قرار می‌گیرد و چه بسا پوششی که نشان دهنده اوج عقب ماندگی است اما به عنوان پوششی شیک و مدرن به افراد جامعه معرفی می‌شود و بالعکس.

ادامه مطلب

رفتار جالب یک کشیش زن در هنگام پخش اذان

خاطره‌ای از یک مراسم ساده افطاری که با یک اتفاق جالب ماندگار شد، وبلاگ دست‌نوشته‌ها از این روز و این مراسم نوشت: در مراسم افطاری علاوه بر شیعیان، نمایندگان کلیساهای کاتولیک و پروتستان هم حضور داشتند و پیام اسقف اعظم کلیساها را خواندند؛ با آغاز اذان، خانم کشیش رو به محل پخش اذان ایستاد و کاملاً سکوت کرد.

ادامه مطلب

آی آفتاب! جا نمانی از طلوع

و در پایان محمدمهدی سیار جدیدترین سروده‌های خود را در وبلاگ چشم زخم آورد: 

آمدند تا حیات را

 پر از سر و صدا کنند

خیل گنجشک‌ها فراهم‌اند

تا دوباره قشقرق به پا کنند

روز، اینچنین

می‌شود شروع

آی آفتاب!

جا نمانی از طلوع!

وبلاگ خود را به ما معرفی کنید

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930423001311#sthash.uWzkdq9O.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=47408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x