تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج تا ابتدای مهرماه

  • کد خبر : 48609
  • 04 مرداد 1393 - 10:29
راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج تا ابتدای مهرماه

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از راه اندازی و تشکیل جمع خیرین ازدواج به منظور تجمع و هدفمندسازی کمک های خیران در امر ازدواج خبر داد.

کمال مهر: محمد گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  با بیان اینکه مسائل مربوط به جهیزیه و امکانات ازدواج یکی از موانع پیشروی ازدواج جوانان است بیان داشت: خیران و نیکوکاران بسیاری در جامعه‌ی ما وجود دارند که از دیرباز در امر تهیه جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان قدم‌های ارزنده ای برداشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل مجمع خیرین ازدواج گفت: به منظور هماهنگی و هم‌افزایی بین موسسات خیریه و هدفمندکردن کمک‌ها و هدایا؛ از حدود سه ماه گذشته عملیات شناسایی تمامی موسسات و مراکز خیریه انجام شده و مراحل ابتدایی چون ثبت‌نام و تعیین هیئت مدیره صورت گرفته است.

گلزاری در ادامه افزود: امیدورم در هفته‌ی ازدواج که متقارن با روزهای ابتدایی مهرماه است، جمع خیرین ازدواج به صورت شخص و علمی راه‌اندازی شود و بخشی از کمک‌های مردمی را جذب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از تجارب یکدیگر، جلوگیری از روش‌های ناکارآمد کمک‌رسانی و تمایل ساختن هدایای مردمی و خیران به مسائل فرهنگی از در راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x