تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دکترشاپوری:توجه ویژه به بخش خصوصی در طرح تحول سلامت ضروری است/استاندارالبرز:سازمان نظام پزشکی از جایگاه پزشکان محافظت کند

  • کد خبر : 51790
  • 28 مرداد 1393 - 16:48
دکترشاپوری:توجه ویژه به بخش خصوصی در طرح تحول سلامت ضروری است/استاندارالبرز:سازمان نظام پزشکی از جایگاه پزشکان محافظت کند

در دیدارسید حمید طهایی استاندار البرز از سازمان نظام پزشکی کرج، دکتر شاپوری رییس سازمان نظام پزشکی خواستار توجه ویژه به بخش خصوصی در سطح استان شدند .

به گزارش گروه استانی «کمال مهر » در دیدارسید حمید طهایی استاندار البرز از سازمان نظام پزشکی کرج، دکتر شاپوری رییس سازمان نظام پزشکی خواستار توجه ویژه به بخش خصوصی در سطح استان شدند .

وی در ادامه  با ارایه آماری در این زمینه و همچنین عدم وجود زیرساختهای درمانی در سطح استان و نوپا بودن دانشگاه علوم پزشکی ، خدماتی را که بخش خصوصی با توجه به گستردگی استان و جمعیت آن ،به مردم عزیز ارایه میکند را در سطح کشور منحصر بفرد عنوان کردند.

دکتر شاپوری  در ادامه سخنانش با تاکید بر توجه بیشتر بخش دولتی به این گروه ، ضمن حمایت از طرح تحول سلامت  تصریح کرد : واکاوی نقایص طرح تحول سلامت  نظیر عدم توجه به علوم پایه و عدم توجه  این طرح ملی به بخش خصوصی دو موردی است که باعث دغدغه  شده ونیاز به بازنگری این طرح  و حمایت مسئولین امر میباشد .

در ادامه  سید حمید طهایی استاندار البرز حساسیت کار پزشکان را بسیار بالا دانسته و نیاز درمانی مردم را ، از نیاز امنیتی ارجحتر عنوان کردند و تاثیر ساختار نظام پزشکی را در سازماندهی جامعه سلامت و تعصب به سوگند نامه پزشکی و روز آمد کردن علوم پزشکی را بسیار مهم دانستند.

وی در پایان  سخنانش با مردمی و معنوی دانستن وجهه پزشکان ، خواستار پاس داشتن این جایگاه و جلوگیری از مخدوش شدن با موقعیت های اقتصادی، توسط سازمان نظام پزشکی شدند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی سازمان نظام پزشکی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x