تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

دلیل پیروزی سخت الدحیل برابر پرسپولیس

  • کد خبر : 215771
  • 08 شهریور 1397 - 17:03

روزنامه قطری از شانس بالای الدحیل و السد برای صعود به دور بعد سخن به میان آورد. الرای از دلیل پیروزی سخت الدحیل برابر پرسپولیس هم سخن گفت.

پرسپولیس

به گزارش«کمال مهر»، دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل که در قطر برگزار شد با یک گل به سود تیم میزبان به پایان رسید. رسانه‌های قطری با وجود این که الدحیل در این دیدار به پیروزی رسید ظاهرا از  عملکرد این تیم راضی نیستند و انتظار داشتند شاگردان نبیل معلول پیروزی پر گلی به دست آوردند.

روزنامه الرای در گزارشی از  دلیل پیروزی سخت الدحیل سخن به میان آورد و نوشت: الدحیل در این دیدار پیروزی سختی را به دست آورد تا کار این تیم در ورزشگاه آزادی آسان نباشد و اما  دلیل اصلی این پیروزی سخت نخست فرصت‌های زیادی بود که الدحیل از  دست داد. تیم معلول با وجود این که در نیم دوم عقب کشید اما  چهار فرصت خوب گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

در ادامه این گزارش آمده است: دلیل دوم این ناکامی ضعف در خط میانی الدحیل بود. لوئیز مارتین در این دیدار نتوانست عملکرد خوبی از  خود نشان دهد و از طرف دیگر هم عاصم مادبو به تازگی از  مصدومیت رهایی یافته بود و بازی دادن به او ریسک بود. الدحیل در این دیدار سرعت همیشگی خود را نداشت و همین باعث شد تا نتواند بیش از  یک گل به ثمر رساند. با وجود این که الدحیل کار سختی در آزادی خواهد داشت اما شانس بیشتری نسبت به حریف خود برای صعود دارد. نبیل معلول نباید در آزادی به دنبال دفاع کردن باشد. تیم او باید فوتبال هجومی همیشگی خود را به نمایش بگذارد تا بتواند دروازه‌ پرسپولیس را باز کند و خیال خود را از  صعود راحت کند.

این روزنامه قطری اما از  شانس بسیار بالای السد هم برای صعود به دور بعد نوشت و تاکید کرد که السد با پیروزی که در ورزشگاه آزادی به دست آورد تا حدود بسیار زیادی صعودش به دور بعد را نهایی کرد.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x