تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دست فروشان شهرستان فردیس در دو طرح مجزا ساماندهی می شوند/ ۱۰۰ نفر در طرح ساماندهی ثبت نام کرده اند

  • کد خبر : 182861
  • 04 اسفند 1395 - 17:43
دست فروشان شهرستان فردیس در دو طرح مجزا ساماندهی می شوند/ ۱۰۰ نفر در طرح ساماندهی ثبت نام کرده اند

شهردار منطقه ۳ کرج گفت: با توجه به اینکه فعالیت دستفروشان در سطح شهر موجب نارضایتی شهروندان، اختلال در نمای بصری شهر، ایجاد سد معبر در تردد ،مشکلات امنیتی عابرین و … بود دستگاه های اجرایی فردیس طی برگزاری جلساتی تصمیم به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان گرفتند.

1109761

مهدی فاطمی شهردار منطقه ۳ کرج روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار کمال مهر از اجرای دو طرح مجزا و هم زمان جمع آوری و ساماندهی دست فروشان شهرستان فردیس یا تعامل دستگاههای اجرائی شهرستان خبرداد.

وی دراین خصوص گفت: با توجه به اینکه فعالیت دستفروشان در سطح شهر موجب نارضایتی شهروندان، اختلال در نمای بصری شهر، ایجاد سد معبر در تردد ،مشکلات امنیتی عابرین و … بود دستگاه های اجرایی فردیس طی برگزاری جلساتی تصمیم به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان گرفتند.

مهدی فاطمی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: این مسئول اضافه کرد: اجرای طرح مذکور با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی دستفروشان صورت می گیرد، به این صورت که آنان مبلغ بسیار ناچیزی را برای محل تعیین شده پرداخت می کنند.

وی از دیگر مزیت های طرح جمع آوری و ساماندهی دستفروشان به نظارت بر اجناس آنان از نظر کیفیت و بهداشت اشاره و بیان کرد: در این صورت شهروندان خرید مطمئن تری را خواهند داشت.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج همچنین از تقسیم بندی دستفروشان بر اساس نوع صنف آنان سخن گفت و افزود: تمامی مشخصات دستفروشان اعم از آدرس، شماره تلفن و نوع فعالیت در فرم ثبت نام قید شده و فعالیت آنان زیر نظر اصناف و اداره تعزیرات ادامه می یابد.

فاطمی زمان فعالیت دستفروشان را همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب عنوان کرد وگفت: انتخاب محل تعیین شده برای دستفروشان با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و سهولت دسترسی شهروندان به اقلام دستفروشان در مرکز شهر فردیس صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه ازاستقبال دستفروشان برای ثبت نام و قرار گیری در محل تعیین شده یاد و خاطرنشان کرد: تا کنون حدود صد نفر ثبت نام کرده و پیش بینی می شود تا پایان زمان ثبت نام این آمار به ۳۰۰ نفر برسد.

وی در پایان به آزمایشی بودن طرح ساماندهی دستفروشان اشاره و بیان کرد: این طرح به صورت پایلوت در دو ماه اجرایی می شود و در صورت موفقیت طرح، اجرای طرح دائمی در دستور کار قرار می گیرد.

گفتنی است در اجرای این طرح، دادستانی، ناجا، سپاه، فرمانداری، اصناف، تعزیرات، شهرداری کرج و دیگر دستگاه های مربوطه همکاری داشتند و این طرح با هدف حمایت دستگاه های اجرایی از قشر دستفروشان همچنین رضایت شهروندان توسط دستگاه های مذکور به مرحله اجرا در آمده است.

شایان ذکر است محل ساماندهی دستفروشان فردیس، نبش کانال شرقی، جنب ایستگاه های تاکسی اندیشه می باشد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x