تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

دستهای پنهان و مافیای قدرت از قدرت رسانه هراس دارد/قدرت رسانه،اتحاد و انسجام است

  • کد خبر : 50714
  • 21 مرداد 1393 - 10:57
دستهای پنهان و مافیای قدرت از قدرت رسانه هراس دارد/قدرت رسانه،اتحاد و انسجام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در نشست صمیمی اصحاب رسانه گفت:اکنون مسئله ای که ما با آن روبرو هستیم دستهای پنهان و مافیای قدرت است که نمی گذارند این توان رسانه ای شکل گرفته و قوت بگیرد.

به گزرش «کمال مهر»؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین  روحی یزدی در نشست صمیمی اصحاب رسانه  بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد طی سخنانی به جایگاه رسانه در بین مردم اشاره کرد و گفت رسانه می تواند نقش موثری برای ایجاد فرهنگ در جامعه داشته باشد .

روحی یزدی همچنین با بیان این مطلب که رسانه ها می توانند کل جوامع بشری را سمت سوی درست سوق بدهند و جامعه را طوری جهت بدهند که مصالح آن وجود داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تاکید این موضوع که استان البرز نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست یادآور شد؛ یکی از ابزار های سلامت جامعه، درست عمل کردن رسانه ها است .اگر رسانه ها خوب عمل کنند و برای اصلاح جامعه قدم بردارند نقش بی بدلیلی را خواهند داشت .

 

حجت الاسلام روحی یزدی خاطر نشان کرد اکنون مسئله ای که ما با آن روبرو هستیم دستهای پنهان و مافیای قدرت است که نمی گذارند این توان رسانه ای شکل گرفته و قوت بگیرد.

وی در ادامه علت اصلی نفوذ قدرت های مافیای در جریانات رسانه ای را اینچنین بیان کردند: “اینها کسانی هستند که انسجام ارباب رسانه را به ضرر خود می بینند و هرگونه اتحاد اهل قلم  وتلاش آنها  را برنمی تابند .”

این مسئول ضمن سخنان خود از جمع صمیمی اصحاب رسانه استان البرز خواست اتحاد و ا نسجام رسانه ای خود را حفظ کرده و با  انسجام  خود  جلوی مفاسد را بگیرند.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز با بیان این مطلب که “دستهای پنهان و مافیای قدرت از قدرت رسانه هراس دارد” تاکید کرد ” قدرت رسانه هم در پرتو اتحاد و انسجام است”

وی در ادامه سخنانش در خصوص اتحاد رسانه ای استان البرز گفت “این را تصادفی ندانید اگر در استان ما  مراکزی که متعلق به رسانه ها است نمیگذارند شکل بگیرد و در هر مقطعی و شرایطی می خواهند این مهم اتفاق نیفتد. این امر تصادفی نیست و بلکه از انسجام رسانه ها هراس دارند.”

حجت الاسلام روحی یزدی  در پایان سخنانش با ابراز امیدواری از اینکه  اتحاد رسانه ای توسط اهالی رسانه استان البرز محقق شود، گفت من تردید ندارم شما از مادیات و دنیا چیزی نصیب شما نمی شود و لی برای اصلاح جامعه می توانید نقش آفرینی کنید. و اگر بصیرت و هوشیاری شما نباشد افرادی که بدنبال جایگاه خواسته هایی هستند به آن دست پیدا می کنند و ما باید سعی کنیم  با اتحاد وانسجام خود جلوی اینها را بگیریم.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x