تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

در مقطع ارشد هیچ نقل و انتقالی امکان‌پذیر نیست

  • کد خبر : 55176
  • 22 شهریور 1393 - 11:02
در مقطع ارشد هیچ نقل و انتقالی امکان‌پذیر نیست

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم و تحقیقات و فناوری گفت: از میان ۲۰ هزار درخواست با ۷ هزار و ۲۰۰ درخواست نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی موافقت شده است.

کمال مهرعبدالحسین ریاضی معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم و تحقیقات و فناوری دگفت: در سال تحصیلی جدید ۲۰ هزار دانشجو درخواست نقل و انتقالی داشته‌اند که از این تعداد با ۷ هزار و ۲۰۰ مورد از تقاضاهای نقل و انتقالی موافقت شده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه درخواست نقل و انتقالی در چه مقطعی بوده است، افزود: تمامی درخواست‌های نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی بوده است و اصلاً در مقطع کار‌شناسی ارشد به جز موارد خاص نقل و انتقالی صورت نمی‌گیرد.
ریاضی در خصوص شرایط خاص نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی ارشد، اظهار داشت: از جمله موارد خاص نقل و انتقالی در مقطع کار‌شناسی ارشد وجود بیماری خاص و یا مشکلات خاصی است که تشخیص نقل و انتقالی دانشجو را از سوی کمیسیون موارد خاص مورد تایید قرار می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: عمده درخواست‌های نقل و انتقالی به استان تهران به دلیل وجود بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی بوده است، اما اینطور هم نبوده که صرفاً تهران درخواست نقل و انتقالی داشته باشد بلکه دانشجویانی هم بوده که درخواست انتقالی از تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند.
انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x