تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

دایی: مقابل نساجی دنبال نتیجه نبودیم

  • کد خبر : 28971
  • 24 اسفند 1392 - 7:54
دایی: مقابل نساجی دنبال نتیجه نبودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در بازی تدارکاتی برد وباخت مهم نیست ، به دیدار رسمی فکر می کردیم.

 

به گزارش گروه ورزشی کمال مهر،علی دایی پس از شکست مقابل نساجی در جمع خبرنگاران گفت :بازی بسیار خوبی بود و ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما در زدن ضربات آخر که منجر به گل شود، عملکردمان خوب نبود.

وی افزود:ما دنبال بازی خوب بودیم دنبال برد و باخت نبودیم. در حین این اردو و بازی با نساجی به فکر داماش بودیم. البته برابر نساجی می‌توانستیم برنده باشیم اما حریف، بازی را در اکثر دقایق بسته بود.

وی ادامه داد:باید به بازی سرعت می‌دادیم تا دفاع نساجی را باز کنیم که متاسفانه در این کار موفق نبودیم و نساجی همین طور جمع بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه بچه‌های من چند نکته را گوش نکردند اما من در کل از این دو بازی دوستانه و اردو راضی هستم.

وی در خصوص بازی ندادن به پیام صادقیان گفت: متاسفانه پیام در حین تمرین روز گذشته مصدوم شد و ما هم سلامتی بازیکنمان برای حضور در دیدار رسمی مهمتر است.

وی ادامه داد:  پیام درد داشت و ریسک نکردیم و به او استراحت دادیم.

گفتنی ست: تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در اردوی تدارکاتی مازندران بعد از ظهر امروز با یک گل مغلوب نساجی شد. گل این دیدار نیمه دوم و توسط بازیکن شماره ۴۰ نساجی به ثمر رسید.

پرسپولیس امشب به تهران باز می‌گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در اردوی تدارکاتی مازندران بعد از ظهر امروز با یک گل مغلوب نساجی شد. گل این دیدار نیمه دوم و توسط بازیکن شماره ۴۰ نساجی به ثمر رسید.

پرسپولیس امشب به تهران باز می‌گردد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921223000532#sthash.BAajHoVC.dpuf

علی دایی پس از شکست مقابل نساجی در جمع خبرنگاران ابتدا در پاسخ به سؤالی که پرسپولیس خوب بازی کرد اما باخت، گفت: ‌مثل اینکه شما از نظرات من کاملا آگاه بودید که این سؤال را پرسیدید. بازی بسیار خوبی بود و ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما در زدن ضربات آخر که منجر به گل شود، عملکردمان خوب نبود.

وی افزود: بازی خوبی بود اما در زدن ضربات آخر خوب نبودیم ولی ما در اردو و بازی با نساجی دنبال برد و باخت نبودیم. ما دنبال بازی خوب بودیم تا برابر داماش ارنج اصلی را به دست آوریم و در آن بازی بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. ما در حین این اردو و بازی با نساجی به فکر داماش بودیم. البته برابر نساجی می‌توانستیم برنده باشیم اما حریف، بازی را در اکثر دقایق بسته بود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ ما باید به بازی سرعت می‌دادیم تا دفاع نساجی را باز کنیم که متاسفانه در این کار موفق نبودیم و نساجی همین طور جمع بازی کرد. متاسفانه بچه‌های من چند نکته را گوش نکردند اما من در کل از این دو بازی دوستانه و اردو راضی هستم.

وی در خصوص بازی ندادن به پیام صادقیان گفت: متاسفانه پیام در حین تمرین روز گذشته مصدوم شد و ما هم سلامتی بازیکنمان برای حضور در دیدار رسمی مهمتر است. ما داریم بازیکنانمان را در دیدار رسمی به میدان بفرستیم. پیام درد داشت و ریسک نکردیم و به او استراحت دادیم تا انشاءالله در بازی با داماش که باید با تمام قوا به میدان برویم از وجود او استفاده کنیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x