تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

خیابان‌خوابی دختر دانشجوی خوابگاهی؛ به خاطر ۱۰ دقیقه تاخیر/ ضرب‌الاجل جدید برای جمع‌آوری قلیان‌

  • کد خبر : 52372
  • 02 شهریور 1393 - 12:52
خیابان‌خوابی دختر دانشجوی خوابگاهی؛ به خاطر ۱۰ دقیقه تاخیر/ ضرب‌الاجل جدید برای جمع‌آوری قلیان‌

رفتار نا بهنجار توریست های انگلیسی در خیایان های اسپانیا + تصاویر ،توریست های مست و برهنه انگلیسی در مقابل سوپر مارکتی در منطقه بارسلونا، اولین اعدام در ملاء عام در غزه پس از ۲۰ سال + تصاویر، خیابان‌خوابی دختر دانشجوی خوابگاهی؛ به خاطر ۱۰ دقیقه تاخیر،رونالدو قبل از جراحی فک، پیرزن ها در آمریکا آرایش می کنند و … از مهم ترین اخبار منتشر شده در فضای مجازی امروز است .

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

رفتار نا بهنجار توریست های انگلیسی در خیایان های اسپانیا + تصاویر

به گزارش عصر ایران ،عده ای از جوانان کاتالیان در شهر بارسلونای اسپانیا در اعتراض به انبوه جوانان توریست بی قید و بند انگلیسی علیه دولت اسپانیا اعتراض کردند و از شهرداری خواستند جلوی رفتارهای توریست های مست انگلیسی را بگیرد.

دولت اسپانیا به دلیل بحران اقتصادی به شدت به دنبال جذب توریست است اما مردم بومی بارسلونا می گویند از دست توریست های مست و سروصدا و حرکات نا متعارف آنها در شهر خسته شده اند.

کاتالیان ها می گویند اگر در سال های گذشته توریست های عیاش انگلیسی گهگاه در نیمه های شب با حالت مست و برهنه در خیایان ها ظاهر می شدند، امسال این رفتارها را در طول روز و در مقابل چشم مردم در خیابان انجام می دهند.

توریست های مست و برهنه انگلیسی در مقابل سوپر مارکتی در منطقه بارسلونا

اولین اعدام در ملاء عام در غزه پس از ۲۰ سال + تصاویر

به گزارش عصر ایران ، اعدام علنی ۷ نفر فلسطینی متهم به جاسوسی برای اسرائیل به ضرب گلوله در برابر نمازگزاران در خارج از مسجد در یکی از میادین اصلی شهر غزه انجام شد.

این نخستین اعدام علنی در منطقه غزه از دهه ۹۰ میلادی تاکنون است.

افراد اعدام شده لباس سیاه پوشیده بودند؛ سر آنها نیز پوشانده و دستان آنها بسته شده بود.

این اعدام علنی به هنگام خروج نمازگزاران از مسجد العمری در میدان فلسطین یکی از شلوغ ترین میادین شهر غزه انجام شد.

در یکی از تابلوهای نصب شده در محل اعدام علنی افراد متهم به جاسوسی نوشته شده بود: “این افراد اطلاعاتی از تونل ها، تسلیحات، خانه مقامات حماس و مراکز موشک ها در منطقه غزه را به اسرائیل داده بودند. اسرائیل این مراکز را بمباران کرد و توانست بسیاری از نیروهای حماس را به شهادت برساند. برهمین اساس حکم اعدام انقلابی این افراد صادر و اجرا می شود.”

خیابان‌خوابی دختر دانشجوی خوابگاهی؛ به خاطر ۱۰ دقیقه تاخیر

به گزارش ایسنا ، “ش- الف” دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی و ساکن خوابگاه خودگردان فاطمه الزهرا (س) ماجرای آن شب که به گفته خودش شب وحشتناکی بود، اینگونه تعریف می‌کند: آنشب حدود ۱۰ یا ۱۵ دقیقه دیر رسیدم و هر چه به مسئول خوابگاه اصرار کردم که هیچ سر پناه دیگری ندارم و اگر وارد نشوم باید تا صبح کنار خیابان بمونم، مسئول خوابگاه اجازه ورود به من نداد.

وی با اشاره به اینکه حدود نیم ساعت پشت در خوابگاه ماندم و التماس کردم تا بلکه در باز شود، می‌افزاید:‌ در این مدت باوجود تاریکی و حتی احتمال ایجاد مزاحمت‌ از سوی کارگران ساختمانی داخل کوچه، مسئول خوابگاه باز هم راضی به باز کردن در نشد.

این دانشجوی دختر درباره تجربه تلخ سپری کردن یک شب تا صبح در خیابان‌های تهران، می گوید: بعد از اینکه از بازشدن در خوابگاه ناامید شدم، به ناچار دنبال یک سرپناه گشتم. به چند مهمانسرا رفتم اما از آنجایی که نامه اماکن را می خواستند به من اتاق ندادند. به فکر دوستان و آشنایان افتادم، هیچکس در آن شب نبود، تنها من ماندم و خیابان‌هایی که سیاهی شب و سکوت ترسناکی آن را فرا گرفته بود و تنها گهگاه صدای بوق و ترمز ماشین‌ها بود که زهره ترکم می کرد.

وی ادامه می‌دهد که وقتی از پیدا کردن سرپناهی در آن وقت شب ناامید شدم، یاد ترمینال افتادم. راهم را به سمت ترمینال که سالن آن شاید امن ترین مکان برای من بود کج کردم. ساعت ۳ و نیم بود که خود را با آژانس به ترمینال رساندم و شب را روی صندلی با چشمانی خیره به کفش های مسافران گذراندم.

این دانشجو از ارسال نامه‌ اعتراض و شکواییه خود به اتحادیه خوابگاه‌های خودگردان خبر می‌دهد و می‌گوید: متاسفانه هنوز خبری نشده است.

شوکتی رییس اتحادیه خوابگاه های خودگردان کشور با تایید چنین اتفاقی و با اشاره به دریافت نامه دانشجوی مذکور به ایسنا می‌گوید: با توجه به آیین‌نامه داخلی خوابگاه‌های خودگردان، درب خوابگاه در ساعت مقرر بسته خواهد شد و هیچ فردی حق ورود به خوابگاه را ندارد، این خانم هم با ۱۰ دقیقه تاخیر به خوابگاه رسیده است و از لحاظ قانونی نباید درب باز می شده اما از لحاظ اخلاقی و عرف جامعه با توجه به شرایط جامعه باید اجازه ورود به این خانم داده می شد.

عکس/ رونالدو قبل از جراحی فک

پایگاه خبری صراط امروز تصویری از کریستیانو رونالدو ستاره ی دنیای فوتبال قبل از شهرت و جراحی زیبایی منتشر کرده است

پیرزن ها در آمریکا آرایش می کنند

به گزارش ایرنا، مرتضی آقا تهرانی با استناد به ۹ سال حضور خود در آمریکا و کانادا گفت: «دختران در آمریکا آرایش نمی‌کنند، ولی پیرزن‌ها به توصیه روانپزشکان برای جلوگیری از افسردگی کمی آرایش می‌کنند. وی این مساله را در مقایسه با ایران باید مورد تحلیل قرار داد.»

عکس یادگاری متفاوت رزمندگان

به گزارش فارس، عکس پیش رو در جبهه میانی ایام جنگ تحمیلی ثبت شده است. در دوران دفاع مقدس مرسوم بود که رزمندگان عکس‌های یادگاری می‌انداختند و همین عکس‌ها اکنون خاطرات جالبی شده اند برای رزمندگان و کسانی که آن روزها نبوده اند اما به وسیله این تصاویر نشاط را در زیر آتش و بمباران بین رزمندگان مشاهده می‌کنند.

داعش پوشک بچه را حرام اعلام کرد!

به گزارش ایرنا، زنان در موصل آنطور که از گزارش های دریافتی از منطقه پیداست، به شدت در تنگنا قرار دارند. “ام ضیاء ” از جمله زنان موصلی است که می گوید: داعش با زور و مقررات سخت و تهدید زنان، آنها را در خانه هایشان حبس کرده است.

تازه ترین دستورالعمل داعش در زمینه پوشش صورت نیز به این گونه است که دستور داده زنان متاهل صورت خود را با روبند سیاه، زنان غیر متاهل با روبند سفید و زنانی که قصد مشارکت در جهاد نکاح را دارند، با روبندهای زرد صورت خود را بپوشانند و در غیر این صورت با مجازات هایی تا حد مرگ روبه رو خواهند شد.

کافه ها، قهوه خانه ها، فروشگاههای فروش سی دی و فیلم تعطیل شده و پارک ها برای جوانان و زنان ممنوع شده است.

آنها نه تنها لوازم آرایشی و تجهیزات بهداشتی برای زنان و پوشک بچه را هم به دلیل اینکه در صدر اسلام نبوده، حرام اعلام کرده اند! آنها نه تنها “لوازم آرایشی” و “تجهیزات بهداشتی” را برای زنان بلکه “پوشک بچه” را هم به دلیل اینکه در صدر اسلام نبوده، حرام اعلام کرده اند!

ضرب‌الاجل جدید برای جمع‌آوری قلیان‌

به گزارش مشرق، علی طاهری مدیر اجرایی جمعیت مبارزه با دخانیات، گفت: طی جلسات برگزار شده، وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اعلام فهرست قهوه‌خانه‌ها و قلیان سراهای فاقد مجوز اعلام آمادگی کرده و این جمع‌بندی صورت گرفته که قهوه‌خانه‌های فاقد مجوز تا ۳۱ شهریور ماه اعلام شوند تا اقدامات قانونی لازم در مورد آنها اعمال شود. البته این امر باید در ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه تا ۳۱ شهریور ماه قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای فاقد مجوز مشخص می‌شوند، گفت: در این زمینه پیگیری‌های جمعیت مبارزه با دخانیات آغاز شده و اقدامات انجام شده در برخی استان‌ها نظیر کرمانشاه، همدان و به ویژه استان قزوین نیز پیشرفت خوبی داشته است.

رمزگشایی از زمین‌لرزه‌های زنجیره‌ای ایلام / اگر روزی در تهران زلزله نیاید عجیب است

پروفسور بهرام عکاشه استاد زلزله‌شناسی کشور و پدر علم ژئوفیزیک ایران درباره زلزله‌های سریالی در ایلام گفت: زلزله‌های سریالی در ایلام طبیعی است. در مناطق زلزله‌خیز یک گسل وجود ندارد. مجموعه گسل در اطراف گسل اصلی قرار دارند که با شکسته شدن گسل اصلی موج انرژی به گسل‌های فرعی تزریق می‌شود. انرژی منتقل‌شده به گسل‌های راست و چپ موجب پس‌لرزه‌هایی با ابعاد کوچک و بزرگ می‌شود. تا زمانی که این گسل‌های فرعی انرژی خود را تخلیه نکنند پس‌لرزه‌های پی‌در‌پی در منطقه ایلام خواهیم داشت.

وی همچنین در مورد زلزله‌های کوچک در تهران گفت: اگر روزی در تهران زلزله نیاید عجیب است. زلزله در تهران هر روز با ابعاد کوچک و بزرگ زمین پایتخت‌نشینان را می‌لرزاند. منطقه البرز استعداد زلزله ٨ ریشتری را دارد. درواقع گسل فیروزکوه در زمان زلزله ٢ شعبه می‌شود. شعبه اول به سمت شمیرانات و کن و کرج می‌رود و شعبه دیگر از تهران به سمت قزوین تا سیمان آبیک ادامه دارد. بیش از ۴٠ کیلومتر فعال است. اگر گسل البرز فعال شود دربرگیری زیادی دارد.

نشت روغن پالم به کیک های عروسی و تولد!

به گزارش ایسنا ، تا مدت‌ها قبل بسیاری باورها با این بود که شیر کم چرب چندان فایده‌ای ندارد و شیر مغذی و عالی همان شیر پرچرب است که به گفته برخی‌ها مستقیما از دامداری‌ها بدون انجام هیچ افزایش و کاهشی به دست مصرف کننده می‌رسد اما هم‌اکنون بحث داغ افزودن روغن پالم به این نوع شیرها نظر بسیاری را تغییر داده است.

محمدعلی یوسفی، مدیرکل استاندارد با بیان اینکه بهره‌گیری از چربی گیاهی در بعضی از فرآورده‌های لبنی مانند پنیر، شیر خشک، بستنی و خامه مجاز است اما استفاده از روغن پالم طبق ضوابط و معیارهای استاندارد ملی در شیر و ماست پرچرب غیرمجاز است به خبرنگار ایسنا گفت: اداره کل استاندارد گیلان به همراه سایر دستگاه‌های مربوطه همواره بر استفاده نشدن مواد غیراستاندارد در محصولات غذایی نظارت می‌کند اما کسانی هم هستند بر اجرای تخلفات خود اصرار دارند که البته شناسایی و به دستگاه‌های قضایی معرفی می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه آیا این روغن در کیک‌هایی که مردم در جشن‌های تولد، عروسی و… از قنادی‌ها خریداری می‌کنند، نیز وجود دارد، افزود: استفاده از روغن پالم در چند مورد از کیک‌ها گزارش شده است.

تماس‌های مشکوک با پرسپولیسی‌ها

به گزارش فارس، در روزهایی که پرسپولیس یک بازی حساس مقابل پدیده خراسان در پیش دارد، تماس‌های مشکوکی با بعضی از بازیکنان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه گرفته شده که در این تماس‌ها از این افراد به دلایل گوناگون تقاضای کمک‌های نقدی شده است!

فرد یا افرادی که این تماس‌ها را با تلفن‌های اعتباری برقرار می‌کنند در صحبت‌های‌شان با پرسپولیسی‌ها خودشان را مسئولان سازمان لیگ معرفی کرده و شماره افرادی مثل علی دایی یا حسین هدایتی را درخواست می‌کنند!

گفته می‌شود پیش از این هم نمونه‌هایی از این گونه رفتارها را از سوی افراد مشکوکی انجام می‌شد که مدتی از تحرکات آن‌ها خبری نبود اما حالا این فعالیت‌ها از سر گرفته شده است.

عملیات کماندوهای دلتا چگونه شکست خورد

به گزارش مهر، کشته شدن “جیمز فولی” بدست داعش موجب شد تا مقامات مختلفی در آمریکا در خصوص آن موضع بگیرند و در این میان پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اعلام کرد که عملیات نیروهای ویژه برای نجات این خبرنگار شکست خورده است.

رویترز در این رابطه می نویسد: در نیمه شب چهارم جولای بیش از ۲۰ نفر از نیروهای ویژه “کماندوهای نیروی دلتا” که تا بن دندان مسلح بوده و تجهیزات پیشرفته نظامی نیز همراه داشتند با استفاده از بالگردهای شاهین سیاه عازم سوریه شده و در شهر “آکریشی” که شهر کوچکی در نزدیکی “رقه” در سوریه است فرود آمدند.

این افراد بعد از بیرون پریدن از بالگردها جاده اصلی منتهی به رقه را مسدود کرده و به سمت زندانی که گمان می رفت که گروگان های آمریکایی از جمله جیمز فولی در آن نگهداری می شوند حرکت کردند. اما آنها بعد از حمله به این زندان متوجه شدند که فولی در آن مکان نیست. کماندوهای آمریکایی سپس پایگاهی را که این زندان در آن قرار داشت و به نام “بن لادن” رهبر سابق القاعده، شناخته می شد به آتش کشیدند.

این عملیات که البته به هدف خود نرسید اولین درگیری مستقیم امریکا با داعش و نخستین عملیات زمینی آمریکا در خاک سوریه از زمان آغاز بحران این کشور محسوب می شود. به نوشته رویترز شکست نیروهای ویژه آمریکایی در این عملیات به خوبی بیانگر ناقص بودن اطلاعات آمریکا در مورد داعش و به عبارت دیگر ناتوانی اطلاعاتی آمریکا در مورد گروه های تروریستی است.

رویترز در ادامه می نویسد: اما داعش پیش از انجام این عملیات احساس خطر کرده و اقدام به جابجا کردن گروگان ها نموده بود. دلیل آن این بود که امریکا در شهر “انتاکیه” ترکیه شروع به پرس و جو و جمع آوری اطلاعات در میان افراد و گروه هایی کرده بود که به سوریه رفت و آمد دارند و جزئیات این عملیات جمع آوری اطلاعات در اختیار داعش قرار گرفته بود.

اما در مورد وضعیت روزنامه نگاران دربند داعش، کیمته دفاع از روزنامه نگاران که یک نهاد غیر دولتی امریکایی است اعلام کرد: بیش از ۱۰ خبرنگار توسط داعش به گروگان گرفته شده اند. این خبرنگاران سوری و غیرسوری هستند و در میان آنها دست کم یک شهروند آمریکایی به نام “استیون سوتلاف” وجود دارد. در پایان تصویر ویدیوئی که هفته گذشته توسط داعش در مورد سربدن جمیز فولی منتشر شد، تصاویری از سوتلاف نیز دیده می شد.

اغتشاشات ۸۸ کار ضدانقلاب بود

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام یونسی اغتشاشات سال ۸۸ را کار ضدانقلاب می‌داند و می‌گوید: فرزندان و وابستگانم را از شرکت در اعتراضات ۸۸ مطلقا منع کردم.

عکس/ شلیک به صورت محیط‌بان

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط‌ زیست سمنان از مجروح‌ شدن یکی از محیط‌بانان این استان توسط شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x