تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

خلیل‌زاده: وریا غفوری جوگیر شده بود !

  • کد خبر : 209186
  • 15 اسفند 1396 - 15:04

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: غفوری را بعد از برد دربی جو گرفته بود چون آنها برد نداشتند.

خلیل زاده

به گزارش «کمال مهر»، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی دو بر صفر مقابل الوصل امارات اظهار داشت: در دربی حق‌مان نبود بازنده شویم. ما به خاطر اینکه ۶ هفته زودتر از پایان لیگ قهرمان شدیم انگیزه لازم را در دربی نداشتیم. اکنون هم می‌خواهیم در آسیا هم از گروه‌مان صعود کنیم.

وی در مورد بازی با الوصل اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم سه امتیاز را گرفتیم و در دبی هم به دنبال پیروزی خواهیم بود.

خلیل‌زاده در مورد صادق محرمی و احتمال جدایی‌ این بازیکن از پرسپولیس صحبت کرده، گفت: صادق دلش با پرسپولیس است. امیدوارم مدیران پرسپولیس هرچه زودتر با محرمی صحبت کنند. ما از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم و امیدوارم بازیکنان در تیم بمانند.

شجاع خلیل‌زاده در خصوص  اینکه وریا غفوری مدعی شده بود خلیل‌زاده هر صحبتی در دربی کرده در شأن خودش و خانواده‌اش بوده است، گفت: اول از همه باید بگویم که غفوری در زمین بی‌ادبی کرد و اگر دوربین روی او بود کاملاً مشخص می‌شد که او چه حرفی زده است. من در جواب بی‌ادبی این بازیکن جواب او را دادم چون هیچ‌وقت به هیچ بازیکنی بی‌احترامی نمی‌کنم. غفوری را بعد از برد جو گرفته بود و آنها برد نیاورده بودند به همین خاطر جو این بازیکن را گرفت. با آن صحبت‌هایی که غفوری کرد در صفحات مجازی علیه من خیلی فحاشی شد. اما این چیزها مهم نیست خیلی صحبت‌ها و خیلی فحاشی‌ها در زمین ردوبدل می‌شود.  اما بازیکنان نمی‌آیند و بیرون از زمین در این مورد صحبت کنند من وقتی این جواب‌ها را شنیدم گفتم هر چه او گفته در شأن خودش و خانواده‌اش است.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس را در ادامه مسابقات چگونه می‌بیند، گفت: ما امیدواریم به عنوان تیم اول صعود کنیم و هواداران از ما راضی باشند.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه ممکن است استقلال و پرسپولیس در سوپرجام به یکدیگر بخورند، گفت: مهم برای پرسپولیس برد تیم خودمان است نه تیم‌های دیگر، مطمئن باشید هر تیمی مقابل ما بازی کند با انگیزه صددرصد به مصاف آنها خواهیم رفت.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه می‌گویند الوصل تیم خوبی نبود، گفت: الوصل اگر تیم خوبی نبود، خوب بازی نمی‌کرد. آنها حتی مقابل نسف قارشی مستحق باخت نبودند. مطمئن باشید تیم بد به جام باشگاه‌های آسیا نمی‌آید.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x