تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خطری که تیم برانکو را تهدید می کند!

  • کد خبر : 217156
  • 10 آبان 1397 - 12:56
خطری که تیم برانکو را تهدید می کند!

عضو کمیته فنی استقلال گفت: جام حذفی کوتاه ترین راه برای رسیدن به آسیا است و استقلال نباید اشتباهی انجام دهد که باعث حذفش شود.

به گزارش«کمال مهر» بهتاش فریبا در خصوص دیدار روز پنج شنبه استقلال برابر سایپا از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: دو تیم شرایط خوبی برای این دیدار دارند و هر دو به دنبال این هستند که بتوانند با پیروزی در این دیدار یک مرحله به قهرمانی در جام حذفی نزدیک تر شوند.

عضو کمیته فنی استقلال در ادامه اظهارداشت: وقتی در تمرین حضور داشتم دیدم که روح الله باقری، فرشید باقری، اسماعیلی و محمدی مهر بسیار آماده و سرحال بودند و مطمئنم این چهار بازیکن در صورت حضور در ترکیب اصلی می توانند نقش موثری در این دیدار داشته باشند.

فریبا در مورد سایپا هم گفت: این تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. داشتن بازیکنانی چون ترابی و دروازه بان جوانی که عملکرد خوبی در سایپا داشته می تواند بر جذابیت های این دیدار بیفزاید اما در مجموع سایپا با علی دایی عملکرد خوبی داشته و با توجه به اینکه بازی فردا در ورزشگاه  آزادی برگزار خواهد شد و زمین چمن آن برعکس ورزشگاه تختی از کیفیت خوبی برخوردار است، هر دو تیم به بازی زمینی روی خواهند آورد و این می تواند بر زیبایی های این دیدار بیفزاید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در بازی هفته گذشته برابر سایپا در لیگ برتر، برنده شد و اعتقاد دارم آبی پوشان راه بردن سایپا را بلد هستند البته سایپا هم نمی خواهد به راحتی نتیجه را واگذار کند و مطمئنا دو تیم حملات زیادی را بر دروازه یکدیگر خلق خواهند کرد.

عضو کمیته فنی استقلال تصریح کرد: جام حذفی جای اشتباه نیست زیرا تیم ها می دانند که کوتاه ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان پیروزی در جام حذفی است. سال گذشته هم استقلال با ۵ بازی به لیگ قهرمانان راه پیدا کرد و امیدوارم امسال هم این تیم بتواند با قهرمانی در جام حذفی مجدداً راهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا با شفر جلسه ای در خصوص دیدار برابر سایپا برگزار کردید، گفت: خیر؛ جلسه خاصی نبود. تنها در مورد بازی با سپاهان صحبت کردیم و قرار است در جلسه فنی که هفته آینده برگزار خواهد شد در خصوص عملکرد استقلال در چند بازی گذشته صحبت کنیم.

وی در باره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان نیز اظهار داشت: خوشحالم که پرسپولیس توانست به فینال راه پیدا کند. این یک اعتبار برای فوتبال ایران است اما برانکو باید هوشیار باشد زیرا حریفش یک تیم خطرناک است که از یک دفاع و هافبک وسط حرفه ای سود می برد و می تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد بنابراین برانکو باید به گونه ای برنامه ریزی کند که بتواند با دست پر به تهران بازگردد.

عضو کمیته فنی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی برگشت می تواند با حمایت هوادارانش هر نتیجه ای را جابجا کند و همه خوشحال می شویم که این تیم بتواند در پایان بازی برگشت، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x