تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان

  • کد خبر : 211189
  • 02 اردیبهشت 1397 - 0:55

سخنگوی دولت گفت: برنامه‌ریزی کردیم تا از سال آینده مبلغ بیشتری را برای کاهش نابرابری‌های حقوق بازنشستگان اختصاص دهیم.

/به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران، درباره افزایش حقوق کارمندان اظهار کرد: مباحث مربوط به نظام پرداخت‌ها در قانون مدیریت خدمات کشوری توضیح داده می‌شود.

وی ادامه داد: قانونی که فعلا در حال اجراست دوره آزمایشی خود را سپری می‌کند و دولت با اصلاحاتی آن را به مجلس تقدیم کرد.

سخنگوی دولت بیان کرد: این قانون در کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی‌ است و یکی از اهداف این اصلاحیه این است که نابرابری‌ها در پرداخت‌ها چه در امور شاغلان و چه در زمینه مرتبط با بازنشستگان برطرف شود.

نوبخت ابراز امیدواری کرد تا مجلس با اولویت دادن به بررسی اصلاح این قانون، زمینه کاهش نابرابری‌ها و حذف هرگونه تبعیض در پرداخت‌ها را فراهم کند.

وی بیان کرد: آنچه که اکنون درباره حقوق شاغلان انجام می‌دهیم، این است که متناسب با نرخ تورم سالانه حقوق آنان را افزایش می‌یابد. در مورد بازنشستگان افزون بر این امر که به صورت سنواتی به اندازه نرخ تورم، حقوق‌هایشان را افزایش می‌دهیم، برای کاهش نابرابری‌ها هم اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: برای کاهش نابرابری‌های گذشته، پارسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان و امسال هم در مجموع ۳۴۰۰ میلیارد تومان دیگر مازاد بر ۱۰ درصد در بودجه منظور شد و به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: ما برنامه‌ریزی کردیم تا از سال آینده مبلغ بیشتری را برای کاهش نابرابری‌ها در مورد حقوق بازنشستگان اختصاص دهیم تا زمان اصلاح نابرابری‌ها کاهش یابد.

نوبخت درباره پاره‌ای از اخبار حاکی از افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش به صورت محرمانه دارند، گفت: خیر چنین چیزی نیست. ما در آموزش و پرورش طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را اجرا کردیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x