تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

خبر بد برای هواداران پرسپولیس در مورد طارمی

  • کد خبر : 203987
  • 22 مهر 1396 - 14:54
خبر بد برای هواداران پرسپولیس در مورد طارمی

احتمال حضور مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الهلال بسیار کم است.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ پس از محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی درپی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به فیفا مسئولان این باشگاه تهرانی و مهاجم پرسپولیس برای تعلیق و شکستن رای محکومیت خود به دادگاه داوری ورزش شکایت کردند.

پرسپولیسی ها ابتدا خواهان دستور فوری دادگاه CAS برای تعلیق حکم و حضور طارمی در مسابقات و سپس رسیدگی به پرونده شده اند. با این حال وکیل مهاجم پرسپولیس امید چندانی به لغو محرومیت طارمی ندارد.

صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی با اعلام این مطلب تاکید کرد: فیفا اصلی دارد به نام ثبات قراردادها، هرکس قراردادی را نقض کند و ثبات آن را زیر سوال ببرد محروم می‌شود. این محرومیت ربطی به شکایت باشگاه مربوطه ندارد و پیامد و تنبیه مربوط به نادیده گرفتن مقررات فیفاست. فقط بحث غرامت به شکایت باشگاه مدعی ربط دارد، یعنی اگر آن باشگاه رضایت بدهد غرامت پرداخت نمی شود.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس با مستنداتی که در رسانه ها هم بعضا منتشر شده، این بحث را دنبال می کند که مهدی طارمی قبل از رفتن به ترکیه با آن باشگاه توافق مکتوب امضا کرده است. در صورتی که CAS این مستندات را بپذیرد باشگاه در پرونده بازنده نخواهد بود اما در هر حال محرومیت مهدی طارمی پابرجاست و او به دلیل نقض قرارداد با پرسپولیس مجازات می شود چون در هر حال چه از ریزه جدا شده و به پرسپولیس آمده باشد و چه برعکس، یک قرارداد را نقض کرد است.

ابراهیمی در پایان گفت: به همین دلیل به تعلیق محرومیت طارمی امید زیادی نیست. احتمال حضور وی در مصاف با الهلال کمتر از یک درصد است.

منبع: وبسایت ۹۰

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x