تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خبرهای «تلخ و شیرین» مهرشهر در سال۹۲

  • کد خبر : 29604
  • 26 اسفند 1392 - 14:20
خبرهای «تلخ و شیرین» مهرشهر در سال۹۲

سال ۹۲ در حالی سپری می شود که «کمال مهر» با انعکاس اخبار استان البرز به ویژه وقایع و اخبار مهرشهر وارد سومین بهار رسانه ای خود می شود ، در این مدت تیم رسانه ای ما با تمام ظرفیت های موجود در صدد تحقق اهداف این مجموعه بوده و در حد توان خود در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی در استان و کشور طبق نظر مخاطبان تاثیرگذار بوده است.

سال ۹۲ در حالی سپری می شود که «کمال مهر»  با انعکاس اخبار استان البرز به ویژه  وقایع و  اخبار مهرشهر  وارد سومین بهار رسانه ای خود می شود ، در این مدت تیم رسانه ای کمال مهر با تمام ظرفیت های موجود در صدد تحقق اهداف این مجموعه بوده و در حد توان خود در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی در استان و کشور طبق نظر مخاطبان تاثیرگذار بوده است.امیدواریم نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما چراغ راهی برای ادامه این مسیر باشد.

بر آن شدیم طبق رسالتی که بر دوش داریم  و برخواسته از شهری در کنار کلان شهر کرج  وقایع آن را در قالب خبر عکس فیلم به سمع مخاطبین برسانیم ، در ذیل بخشی کوچک از مجموعه خبرهای تلخ و شیرینی که در مهرشهر به وقوع پیوست است رابه  سمع شما مخاطبان عزیزمیرسانیم ، که در ادامه می خوانید؛

«تلخ ترین» خبرهای مهرشهر کرج

 

سال ۹۲ در مهرشهر با انتشار خبر «آتش و تبر؛ همدم درختان باغ سیب مهرشهر !»  آغاز شد که خبر به آتش کشیدن درخت های باغ سیب مهرشهر به نوعی  نیز مورد توجه مردم مهرشهر قرار گرفت ؛ ولی متاسفانه با پیگیری های ما هیچ یک از مسئولین مربوطه حاضر به پاسخگویی به این مسئله نشدند!

 

 

سناریویی مشابه و حمله به یکی دیگر از قویترین مردان ایران، خاطره مرگ روح الله داداشی را در ذهن اهالی ورزش بار دیگر تداعی کرد.«حمله قمه کشان به قویترین مرد ایران  » نقد علی اسماعیلی شهروند مهرشهری که  مورد این سوء قصد قرار گرفت، و کمال مهر به انتشار ابعاد این حادثه پرداخت.

 

 

روز ۲۷خرداد ماه همزمان با اعلام اسامی منتخبین شورای شهر کرج ، تعدادی از کاندیداهای شرکت کننده در این انتخابات نسبت به اعلام نتایج ابراز گلایه داشتند.کمال مهر این خبر را با عنون : اعتراض جمعی از کاندیداها نسبت به نتایج انتخابات شورای شهرکرج+متن نامه   منتشر کرد . متاسفانه هیچ یک مسئولین به اعتراضات این افراد پاسخ نداند و موضوع مسکوت باقی ماند!

 

 

داغ جوان مهرشهری در حادثه غرق شدن تعدادی از اعضای موسسه «نور معرفت کرج»در دریای مازندران  فعالان فرهنگی مهرشهررا نیز متاثر کرد، در این حادثه میلاد شیرزاد از فعالان فرهنگی مهرشهر جان خود را از دست می دهد.

 

بدلیل کم توجهی مسئولین تپه باستانی «گلستان» مهرشهردرحال نابودی است

 

 

 

« شیرین ترین» خبرهای مهرشهر

 

در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در سومین ماه از آغاز سال نو مردم «نگین استان البرز آماده برای خلق حماسه سیاسی» می شوند ، و در روزانتخابات  یازدهمین دوره ریاست جمهوری مردم مهرشهر با حضور پر شور خود حماسه آفریدند .

 

بمناسبت رحلت بینانگذار جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) کاروانی با۴۸۰کیلومتر با پای دل ، میهمان مهرشهر شد

 

جشن پیروزی تیم ملی فوتبال در مهرشهر کرج

اتفاق شیرین و جالبی که در ایام لیله القدر در ماه مبارک رمضان ما شاهد آن بودیم جوان مسیحی در جوار بارگاه امام زاده طاهر (ع) مهرشهر مسلمان شد +عکس

 

بدلیل نقص پل سوم خرداد و ایجاد ترافیک سنگین در خروجی مهرشهر با صرف ۱۰ میلیارد مجدداً پل مکمل سوم خرداد در مهرشهر به بهره برداری رسید

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x