تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خاطرات عروس انگلیسی داعش: آرزوی ما داشتن فرزندانی قاتل بود!+ تصاویر

  • کد خبر : 206250
  • 15 آبان 1396 - 12:09
خاطرات عروس انگلیسی داعش: آرزوی ما داشتن فرزندانی قاتل بود!+ تصاویر

یک عروس انگلیسی داعش خاطرات خود درباره نحوه عضویت در این گروه و هدفش برای تربیت کودکان تروریست را بیان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال هر»:  به نقل از میرور، یک زن انگلیسی که پیشتر با یکی از عناصر گروه تروریستی داعش ازدواج کرده بود، اعلام کرد فقط به امید اینکه فرزندانش در آینده تروریست شوند، آنها را به دنیا آورده است!

عروس داعشی: فقط برای به دنیا آوردن تروریست، بچه دار می‌شدیم! + تصاویر

«تانیا چودهوری» که هم اکنون ۵ فرزند دارد، در خصوص اینکه چگونه پس از حمله به برج‌های دوقلو در نیویورک در سپتامبر ۲۰۰۱ تصمیم گرفته است به عضویت گروه‌های تروریستی در بیاید، توضیحاتی داد.

او گفت: پس از حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر به برج های دوقلو این تصمیم را گرفتم. من با رفتارهای نژادپرستانه زیادی مواجه شدم. ما همسایگان بسیار بدی داشتیم. من به دنبال راهی بودم که تلافی کنم. من در زمان حمله به برج های دوقلو ۱۷ ساله بودم. وقتی این اتفاق را دیدم تصمیم گرفتم به گروه‌های افراطی بپیوندم.

وی در ادامه گفت: من چند سال بعد با یک وبسایتِ همسریابی آشنا شدم. در آنجا با «جان جورجلاس»، یک آمریکایی که به عضویت در گروه های افراط‌گرا علاقه داشت، آشنا شدم. سپس با هم ازدواج کردیم. در سال ۲۰۰۴ نخستین فرزند ما به دنیا آمد. تا سال ۲۰۱۳ سه فرزند داشتیم و در همان سال بود که تصمیم گرفتیم برای پیوستن به گروه داعش به سوریه سفر کنیم. رویای ما این بود که فرزندانی داشته باشیم که بتوانند قتل و عملیات (تروریستی)  انجام دهند.

عروس داعشی: فقط برای به دنیا آوردن تروریست، بچه دار می‌شدیم! + تصاویر

این عروس داعشی افزود: در اوت ۲۰۱۳ به سوریه سفر کردیم. پس از چند ماه که فرزندانم بیمار شدند پشیمان شدم و تصمیم گرفتم از راه ترکیه بازگردم. پس از بازگشت از همسرم جدا شدم.

این زن ۳۳ ساله مدعی شده است که دیگر به عضویت در گروه تروریستی داعش نمی اندیشد. یک کارشناس امور مربوط به داعش اعلام کرد: با وجود اینکه احتمال بروز خشونت از جانب وی وجود ندارد، این احتمال هست که او همچنان تحت تأثیر شست و شوی مغزی داعش قرار داشته باشد.

عروس داعشی: فقط برای به دنیا آوردن تروریست، بچه دار می‌شدیم! + تصاویر

عروس داعشی: فقط برای به دنیا آوردن تروریست، بچه دار می‌شدیم! + تصاویرتصویری از همسر تانیا چودهوری

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=206250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x