تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

خادم: مطرح شدن واگذاری سرخابی‌ها در هیات دولت نشانه جدی بودن این طرح است

  • کد خبر : 28191
  • 20 اسفند 1392 - 7:25
خادم: مطرح شدن واگذاری سرخابی‌ها در هیات دولت نشانه جدی بودن این طرح است

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس در هیات دولت مطرح شده نشان دهنده جدی بودن آن است.

 

 

به گزارش کمال مهر، امیررضا خادم درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیگیری‌های جدی که ما داشتیم برای اولین بار موضوع در هیأت دولت مطرح شد که این نشاندهنده پشتکار وزارت ورزش است که تعیین تکلیف سرخابی‌ها را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: با وجود مطالبی که می‌گویند سال‌ها واگذاری این دو باشگاه مطرح شده اما عملی نشده، مطرح شدن آن در هیأت دولت و قبل از آن در شورای واگذاری سازمان خصوصی سازی نشاندهنده پیگیری جدی وزارت ورزش است.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم این دو باشگاه را از سر خودمان باز کنیم و با معرفی مالک زودهنگام مشکلات آن را چند برابر کنیم بلکه پیگیری ما مانند خانواده‌ای است که می‌خواهند فرزندش را از کانون خانواده بیرون بفرستد و تمایل دارد این انتقاد همراه با محیط امن باشد و چارچوب‌ها رعایت شود. نگاه ما به سرخابی‌ها به این شکل است که باعث شد در هیأت دولت مطرح شود.

خادم با اشاره به اینکه مطالبی که در دولت مطرح می‌شود پروسه اجرایی خاص خودش را دارد، تصریح کرد: این مطالب زمان‌بر است. نزدیک بودن به اتمام فصل و نقل و انتقال بازیکنان برای ما نگرانی به وجود آورده است. از هیأت دولت و کارگروه درخواست داریم هر چه سریع‌تر جلسات مستمری را تشکیل داده تا در چند روز آینده به جمع‌بندی برسیم.

معاون پارلمانی وزارت ورزش از جلسه‌اش با وزیران برخی وزارتخانه‌ها خبر داد و گفت: امروز اولین جلسه من همراه با معاونان وزارت کشور، کار امور اجتماعی، سازمان گردشگری، وزارت اطلاعات و دادگستری برگزار شد موضوع مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد که به هیأت وزرا انتقال پیدا کند. جلساتی با وزرا داشتیم. گزارشی هم به وزیر ورزش خواهم داد. انتظار داریم این کمیته تعیین تکلیف کند.

خادم درباره گزینه‌های مختلف سرخابی‌ها از جمله هدایتی و علی دایی گفت: ممکن است هر کسی علاقه‌ای داشته باشد اما این مسائل در دستور کار ما نیست. باید نوع واگذاری مشخص شود.

وی درباره صحبت‌هایی که برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه مطرح می‌شود و تاریخ مشخصی را اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در مورد فروش و تعیین مالکیت تا ۲۰ فروردین منطقی نیست. شرایطی که الان هست مؤید این مطلب است.

خادم در پایان در مورد بدهی پرسپولیس گفت: به جمع‌بندی رسیدیم. گزارش بازرسی آماده است که آن را علام کنیم.

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x